Izrael - grudzień 13'

Czwartek, 12 grudnia 2013 | dodano: 27.12.2013

6 dniowy wypad do Izraela. Odwiedzony Tel Aviv, Jerozolima, Morze Martwe, Masada, Morze Czerwone, Nurkowanie na rafach koralowych, Pustynia Nagew. Koszt całkowity 500 zł z przelotami : )

Palma izrael
Palma izrael © van

Kategoria Tanie loty

majorus
| 13:44 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj Genialny wyjazd, ale Ci strasznie zazdroszczę :P też bym się chętnie gdzieś tak wybrał :)
| 20:23 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Maroko będzie w marcu : )

Sebek - noo, strasznie drogi, chyba najwięcej pochłonął funduszy, ale warto dla samych raf koralowych nawet.. kosmos! :)
Nefre
| 19:51 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj SUper!!!!Namawiam mojego syna na Maroko...
sebekfireman
| 16:06 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Jak zwykle niesamowity wypad :) Chociaż ten to taki z kategorii ekskluzywnych, bo aż "pińcet" złotych kosztował :P
| 15:06 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Ależ Ty mnie wkurwiasz!!!-wiesz o co chodzi...;)
Co miałem powiedzieć na temat Takiego podróżowania za prawie free,już Ci powiedziałem na żywo,nie ma to tamto hehe...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepo