Styczeń, 2008

400 km w styczniu wykręcone

Czwartek, 31 stycznia 2008 | dodano: 31.01.2008

400 km w styczniu wykręcone ! Plan zrealizowany :) W porównaniu do tamtego roku ( 25 km w styczniu ;D ) to spora różnica :)

Dziś się wybrałem do babci, żeby zawieźć jej pączki, które moja mama wyczarowała ;D No mówie Wam, pycha ^^ Od babuszki pojechałem sobie dosyć szybkim tempem na Górę Piachu, na Komunę i dalej przez Podłęże i Pszczelnik na Centrum, a z niego już do domku. Pogoda dziś nijaka, raz śnieg, raz deszcz, raz nawet Słońce wyjrzało, ale przeważnie to chmurzyska aż ciemno na świecie.
Wszyskim BIkestatowcom życzę smacznych pączków, jedzcie ile wlezie, bo na rowerku się szybko spala kalorie ;P
Okolice Warpie-Rezerwat Sasanek:

Pączuszeczuszki ;D

Pozdrówka ;)

Do szkółki z Witkiem

Środa, 30 stycznia 2008 | dodano: 30.01.2008

Do szkółki z Witkiem lekko okrężną drogą :) Wyjechaliśmy sobie o 8:00 ( bo na 2 lekcję mamy ;P ). Masakryczna mgła była. Prawie nic nie było widać, jechało się jak na wyczucie:D Dodatkowo, złapała niezła gołoledź i po przejechaniu 20 metrów na rowerze od domu, na zakręcie zaliczyłem beznadziejną glebkę :/Boli do teraz;D Iii potem przez elektrownie i na ścieżkę rowerową i prosto do szkoły.
Powrót tą samą trasą uprzyjemniało świecące słońce i 7 C ;)
DST: 20,9km, AVS: 22,7km/h

Natomiast wieczorkiem postanowiłem się zabawić w kuriera i rozwieść osobom z klasy książki do angielskiego, które zamawiałem ;D Odwiedziłem Leopold, Gigant, Osiedle Stałe i pokręciłem się po parkingu Kerfóra :)
DST: 11,5km, AVS: 21,1km/h

PS. Dzięki Azbest za udostępnienie nowego koloru na blog oraz za pomoc :) Ładniejszy myślę teraz jest, niż standardowy szary.

Wschodu słońca prawie nie było widać...

Dokąd zmierzasz rowerzysto ? :D

Wycieczka naszej ekipy ;) Dziś

Niedziela, 27 stycznia 2008 | dodano: 27.01.2008

Wycieczka naszej ekipy ;) Dziś zadaniu sprostali Robert oraz Witek

Ot co - 28 km, ale lepsze niż 70 w samotności :)

Wybraliśmy się o 10 rano ( pogoda była ok, lekkie zachmurzenie i spory wiatr, ale najważniejsze, nie padało :) ) na mini rundkę przez Mysłowice. Przez Wysoki Brzeg, na Brzezinkę i dalej do centrum Mysłowic, tam na chwilkę się zatrzymaliśmy na rynku oraz pod więzieniem ( jak to Witek pisze, dostaniemy się tam za przejeżdżanie na czerwonych światłach na głownych ulicach :D ). I potem prez Fasion Hause w bardzo szybkim tempie ( cały czas powyżej 35 km/h ) do Jaworzna.
Fotki ;)

Sobota, 26 stycznia 2008 | dodano: 26.01.2008

Wichura!!

Ale po kolei ;)

Dziś rano myślałem, że nie pokręcę dużo, wyszedłem raz na rowerek żeby pojeździć po rowerowych to mi wyszło 6,6 km. Ale przecież tyle to wstyd zjeździć, gdy się ma wolne, dlatego po 15 wybrałem się na mała przejażdżkę do Jelenia z Robertem, a stamtąd na Tarkę, gdzie znajduje się opuszczony, potężny ośrodek wypoczynkowy. Widoki fenomenalne- czas zatrzymał się w miejscu, wszystko popada w ruinę, jak w Czarnobylu... Znajduję sie tam także akwen wodny, w okolicach którego stoi wielki, opuszczony, zrujnowany hotel. Naprawdę, robi wrażenie, zwłaszcza iż było już ciemno, gdy jeździliśmy po tych ruinach sami :)
W tamtą stronę cały czas potężny wiatr, średnia około 20 do samego Jelenia.
Lecz nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, spowrotem jechało się fenomenalnie, wiaterek w plecy spowodował, że średnia była z jakieś 28 km/h :)

Potem przez nasze lokalne wioski, czyli Byczyna i Jeziorki oraz Wilkoszyn, za szpitalem się rozstaliśmy z Robertem, On pojechał do swojej babci, a ja do swojej na Warpie.
Tam posiedziałem chwile i gdy wyszedłem to o mało co mnie nie zdmuchło.

Powrót był masakryczny, spychało mnie na drugą stronę ulicy i rzucało jak wiatr chciał. Podobno jakaś wielka wichura się zbliża do nas o północy - tak bynajmniej mi babcia mówiła :D

No i zapomniałem dodać, że przekroczyłem 300 km w styczniu ;D
Foty. Trochę niewyraźne, ale jak zwykle pśtrykam telefonem :)
PS... Photo bikestats coś nie działa.. więc daje z innego serwa..

Zachód Słońca nad A4 :)

Jeden z opuszczonych domków na Tarce:

Zalewik:

Hotel:

"Plac zabaw"

Ojj coś mi się nie chce

Piątek, 25 stycznia 2008 | dodano: 25.01.2008

Ojj coś mi się nie chce jeździć :( A taka ładna pogoda jest...No, ale na rowerek wyjść musiałem. Chciałem gdzieś dalej, ale mi się nie chciało kręcić, to się zdenerwowałem na siebie i postanowiłem przyspieszyć tempo :) Z domu na Osiedle Stałe, potem ścieżką rowerową na Elektrownie Jaworzno III i do domku. Powrót niedaleko elektrowni jest niezbyt miły, skraplająca się para wodna z kominów dostaje się nawet do oczu...
To było 14,8 km

A potem do Roberta w jeszcze szybszym tempie 3,5 km ( śr 27,1 ) po pewien przyrząd czyli...

...trzepaczke... tak, musiałem sobie przed blokiem dywany potrzepać ^^

Taka tam przejażdżka po Jaworznie

Czwartek, 24 stycznia 2008 | dodano: 24.01.2008

Taka tam przejażdżka po Jaworznie z Robertem. Na nowo wybudowanej drodze postanowiłem sprawdzić ile mogę na prostej wyciągnąć na meridce. :) Efekt przedstawia fotka poniżej.
Fajna pogoda, 4 C, tylko zachmurzyło sie troszkę. Powrót przez budowę drogi, czyli błotko, błotko i.... błotko:P
V-max 42,5 za busem pod górkę;]

Pozdrawiam.

Wyprawa rekreacyjna po terenie

Środa, 23 stycznia 2008 | dodano: 23.01.2008

Wyprawa rekreacyjna po terenie :) Z Robertem:)

Cały wczorajszy dzień obawialiśmy się o pogodę, a tu psikus, dawno nie widziałem tak pięknej aury :) Słoneczko i niekiedy chmurki oraz +4 C spowodowały, że jechało się naprawdę super. Wyjechaliśmy o 13 od Roberta, aby ruszyć na gorę Grodzisko, objechaliśmy sobie ją i pocisnęliśmy na Okradziejówkę. Niestety był spory wiatr i z górki jechałem tam tylko 55,9 km/h. Następnie lasem do Ciężkowic i nad Rezerwat Żabnik, tam sporo pojeździliśmy po lesie ( bardzo fajne ścieżki ) i potem nad Zalew Sosina, aby stamtąd przez Kamieniołomy do domku.

Dziś zrobiłem naprawdę dużo fotek:)

Gdzieś niedaleko Grodziska:

Droga przed Jeziorkami:

Na Okradziejówce:

Rezerwat Żabnik:

Zalew Sosina ( przypominam, że wszystkie foty robię telefonem :) )

Światło-cień :P

Nasze bestyjki :)

Panorama Zalewu. W końcu mi jakaś wyszła :D

Zachód Słońca :)

Kategoria Śnieżnie, 0-50 km

Michros mnie dziś na rower

Poniedziałek, 21 stycznia 2008 | dodano: 21.01.2008

Michros mnie dziś na rower wygonił, tom się poszedł przejechać do Ciężkowic :D Główną motywacją do wyjścia na rowerek była nawet ładna pogoda i przymus sprawdzenia czy mi licznik dobrze liczy. Na wioskę miałem średnią 25,7 km/h, bo miałem wiatr w plecy. Holernie dziś wiało. Tam podjechałem do Marcina, żeby sprawdzić ten licznik i się okazało, że chyba to On ma źle ustawiony licznik a nie ja :D Bo on na koła 26x1,95 miał ustawione grubo ponad 2100 obwodu.
No ale dobra. Dalej pojechaliśmy terenem już nad Rezerwat Żabnik. W lesie się troche pogubliśmy ale teren to teren, więc zabawy tam było troche ;) Potem powrót już standardowy przez Wilkoszyn ( wiało beznadziejnie, momentami spowalniało do 16 km/h :/ ) i do domku :)

Foty;]
U Marcina

Żabnik

Podjaździk w lasku:

Heeh dziś to tylko do

Czwartek, 17 stycznia 2008 | dodano: 17.01.2008

Heeh dziś to tylko do Roberta, żeby zrobić z jego rowerkiem, bo narazie to się nadawał na złom chyba tylko ;D Oczywiście nic nie zrobilśmy :D Tzn udało mi się zadziałać na przednią przerzutkę u mnie i teraz nie skrzypi :) Kombinerkami:P

Środa, 16 stycznia 2008 | dodano: 16.01.2008

Błoto, lód, śnieg, piach i wszystko co możlwie oprócz asfaltu - tak wyglądała dziś moja wycieczka z Marcinem.
To własnie on zaprojektował traskę. A wyglądała następująco:
Spotkaliśmy się przy sklepie Krossa na pechniku, aby stamtąd wyruszyć w stronę Ciężkowic, na prostej drodze odbiliśmy w las i zacząła się właściwa zabawa :D Resztki lodu oraz wszędobylskie błoto dało nam dopiero namiastkę tego co nas czeka ;) Wyjechaliśmy na asfalt ( ja tam wole lód bo się można pobawić :D ) i skręciliśmy na Okradziejówke. Tam spory podjazd, a co za tym idzie spory zjazd później:) I przyszaleliśmy :D Marcin wykręcił 71,17 km/h, ja "skromne" 66 km/h. Dalej znowu wjechaliśmy w las, aby wyjechać w Ciężkowiach, ale zaraz odbiliśmy na polną drogę na Trzebinie. Ooo tam to było tego bagna mase...Dobrze, że miałem błotniki, bo bym wyglądał tak jak mój kompan :D
W Trzebini po małym odpoczynku na przystanku autobusowym, ruszyliśmy dalej w stronę Boru Biskupiego ( oczywiście błoto), a do tego doszedł piach, bo to droga na piaskownię. Daalej cały czas tą mieszanka kolorową, poczym wjechaliśmy w las, aby kawałek przejechać się zahaczanym przez gałęzie. I znowu piach...
Dojechaliśmy do Boru. Tam, na tej wiosce to chyba tylko psy na ulicę wychodzą, bo zaraz kilka się do nas doczepiło... Jeden był tak zawzięty, że próbował mnie hapnąc, ale jak tylko sie zbliżył dostał porządnego kopniaka z buta w mordkę :D Chwile go zamroczyło, ale dalej mnie gonił skurczybyk :D
No i potem dojechaliśmy do Bukowna, stamtąd już tą prostą, długą, nudną drogą do Jaworzna. Zachaczyłem jeszcze o dom Marcina, żeby spłukac ten brud, ale dalej był brudny, więc do babci wstąpiłem, aby dokładnie go wypucować. Na drodze na Wilkoszyn złapałem autobus lini 314 i na prostej pobiłem swój wczorajszy rekord:D Dziś skoczyło do 59,1 km/h na prostej :]

Bardzo fajna wycieczka, miałem okazję przetestować Meridke w terenie. Zdała na 100% :)
Foty:
Jak to dobrze, że czasem jakiś kask się z moim wybierze:)

Taka droga była przez większośc podróży... =)

...Albo taka... ( Piaskownia )

Glebka Marcina:D ojj polała sie krew ;p

Przez piaskownie:

Czyścioszek =)

Mycie u Babci Steni :) :):)