Wichura!!

Sobota, 26 stycznia 2008 | dodano: 26.01.2008

Wichura!!

Ale po kolei ;)

Dziś rano myślałem, że nie pokręcę dużo, wyszedłem raz na rowerek żeby pojeździć po rowerowych to mi wyszło 6,6 km. Ale przecież tyle to wstyd zjeździć, gdy się ma wolne, dlatego po 15 wybrałem się na mała przejażdżkę do Jelenia z Robertem, a stamtąd na Tarkę, gdzie znajduje się opuszczony, potężny ośrodek wypoczynkowy. Widoki fenomenalne- czas zatrzymał się w miejscu, wszystko popada w ruinę, jak w Czarnobylu... Znajduję sie tam także akwen wodny, w okolicach którego stoi wielki, opuszczony, zrujnowany hotel. Naprawdę, robi wrażenie, zwłaszcza iż było już ciemno, gdy jeździliśmy po tych ruinach sami :)
W tamtą stronę cały czas potężny wiatr, średnia około 20 do samego Jelenia.
Lecz nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, spowrotem jechało się fenomenalnie, wiaterek w plecy spowodował, że średnia była z jakieś 28 km/h :)

Potem przez nasze lokalne wioski, czyli Byczyna i Jeziorki oraz Wilkoszyn, za szpitalem się rozstaliśmy z Robertem, On pojechał do swojej babci, a ja do swojej na Warpie.
Tam posiedziałem chwile i gdy wyszedłem to o mało co mnie nie zdmuchło.

Powrót był masakryczny, spychało mnie na drugą stronę ulicy i rzucało jak wiatr chciał. Podobno jakaś wielka wichura się zbliża do nas o północy - tak bynajmniej mi babcia mówiła :D

No i zapomniałem dodać, że przekroczyłem 300 km w styczniu ;D
Foty. Trochę niewyraźne, ale jak zwykle pśtrykam telefonem :)
PS... Photo bikestats coś nie działa.. więc daje z innego serwa..

Zachód Słońca nad A4 :)

Jeden z opuszczonych domków na Tarce:

Zalewik:

Hotel:

"Plac zabaw"

| 09:17 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj najgorzej na wzgorzach i otwartych terenach ;]

ale dziś już ładnie się zrobiło :)
michros
| 01:47 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj azbest jak ja tylko po mieście jeżdże i sie przewracam to nie chce myśleć jak sie jeździ na zadupiach :D
azbest87
| 22:48 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Ja dzisiaj tylko po mieście jeździłem, ale i tak dało się ten wiatr poczuć, a teraz za oknem mam prawdziwą wichórę O.o -normalnie halny ;PP
Pozdro!
djk71
| 22:37 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj A już myślałem, że to tylko ja mam problemy z upload'em na photo.bikestats.eu
| 20:24 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj ojj bałbym się tam spać :D Tylko wszystko pozamykane na kłodki jest, ale jakaś szybę wybić zawsze można :P Ale na wspólną wycieczkę zawsze można się umówić :)
Tobek
| 20:17 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj .Trzeba się kiedyś tam przejechać ;) A ten domek na Tarce, to mi wygląda na dobry ;) Spokojnie na nocleg dla bikerów :D Co wy na to :D?

Witek | 20:17 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj No fajna wycieczka :D mial byc komentarz to jest ;) Pozdrawiam
| 19:51 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj bo zdjęcia brzydkiej jakości i nie chce, żeby mi bloga paplały:P
michros
| 19:50 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj a coż to za obrzydliwe miniaturki ostatnio :>
De5troy3r
| 19:41 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Fajny ten hotel, prawie jak "five star" :D Można tam jakieś imprezy alkoholowe organizować :D

Pozdrawiam,
Piotrek.
De5troy3r
| 19:27 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj A no babcia dobrze mówi ... ;-)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw