Ojj coś mi się nie chce

Piątek, 25 stycznia 2008 | dodano: 25.01.2008

Ojj coś mi się nie chce jeździć :( A taka ładna pogoda jest...No, ale na rowerek wyjść musiałem. Chciałem gdzieś dalej, ale mi się nie chciało kręcić, to się zdenerwowałem na siebie i postanowiłem przyspieszyć tempo :) Z domu na Osiedle Stałe, potem ścieżką rowerową na Elektrownie Jaworzno III i do domku. Powrót niedaleko elektrowni jest niezbyt miły, skraplająca się para wodna z kominów dostaje się nawet do oczu...
To było 14,8 km

A potem do Roberta w jeszcze szybszym tempie 3,5 km ( śr 27,1 ) po pewien przyrząd czyli...

...trzepaczke... tak, musiałem sobie przed blokiem dywany potrzepać ^^

Mlynarz
| 12:15 sobota, 2 lutego 2008 | linkuj Tak jest zawsze! :)
| 20:39 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj no i przyszla:P
michros
| 01:52 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj no ja też se trzepie ale tylko od święta :D
Mlynarz
| 01:30 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Z tym trzepaniem dywanów to współczuję! Nienawidzę tego! :D
Dobrze, że w domu ich nie mam, ale za to jak pojadę do babci... to co się namacham! hehe

Jazda koło elektrowni... chyba szkoda Twojego zdrowia. :)

A co do motywacji i chęci... daj im czas - przyjdą szybciej niż myślisz! Może nawet jutro?! :D

Pozdrawiam!
djk71
| 20:08 piątek, 25 stycznia 2008 | linkuj Dziwna pora na to. Przywykłem, że jak przed blokiem wszyscy trzepią dywany to znak, że idą święta.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iejza