Marzec, 2010

Dookoła Jaworzna

Piątek, 26 marca 2010 | dodano: 26.03.2010

Uff.. W końcu się udało wyjść. Co prawda na pożyczonym, dzięki dobroci Nema, kole, ale zawsze coś :) Miało być więcej km, ale niestety pech nadal mnie nie opuszcza. Zmieniłem rano kasety i założyłem do tylnego koła marathona. Jednak jest to obręcz dwu, albo jedno komorowa i nie ma otworów, w których mogły by się szprychy chować. Opaski też nie ma, bo moja jest za szeroka i nie wchodzi... O 13 wyjechałem z zamiarem dojechania do Tenczynka. Najpierw jednak na statoil, gdzie chciałem dopompować kółko. Ale kompresor zepsuty... No to ręcznie trzeba dymać. Nadymałem może z 4,5 bara z wymaganych 7, odpiąłem pompkę, już ją montuję na uchwyt, a tu nagle.. PFFFFPrr. W pół sekundy znikło powietrze z koła. Dętkę przecięła obręcz... No to na nóżkach do domu. Po godzinie powróciła mi chęć na rower i wymieniłem oponę na maxxisa high roller 2,35. Tu chociaż dętka nie poszła. A że było już późno, to postanowiłem objechać tylko Jaworzno. Dom-Zalane-Jeleń-Byczyna-Jeziorki-Ciężkowice-Szczakowa-Komuna-OST-ścieżka na EJ III ( 3 razy )-Azotania-Dom.
Jechało się nawet przyjemnie, wiatr mocno wiał, ale nawet nie przeszkadzał. I cieplutko, w końcu w krótkich spodenkach i nowej koszulce z adresem do bloga ( jak będzie aparat normalny to będą zdjęcia :P )

Serwis

Poniedziałek, 22 marca 2010 | dodano: 22.03.2010

Do serwisu na meridzie ocenić stan mojej obręczy. Niestety nie nadaje się do reaktywacji, nawet na złączeniu jest nierówna. Trzeba kupić nową, znowu wydatek :/

Pierwsza setka sezonu i wypadek

Sobota, 20 marca 2010 | dodano: 20.03.2010

Wycieczka razem z Pawłem
Niestety bardzo pechowa.

Wszystko zaczęło się o godzinie 10, kiedy to spotkałem się z Pawłem w Jaworznie i razem ruszyliśmy w trasę. Przez Imielin, Bieruń i różne małe wsie dojechaliśmy do Pszczyny. Przez całą drogę wiał na mocny wiatr w twarz. Myśleliśmy, że nic gorszego być nie może.
Niestety później było tylko gorzej. Z Pszczyny pojechaliśmy szlakiem rowerowym w stronę Kobióra. Szlak nie dość, że okazał się jedną breją błota i śniegu to w dodatku... przebiłem oponę schwalbe marathon ! Jakiegoż trzeba mieć pecha, żeby przebić oponę po 300 km od nowości, na której inni przejeżdżają 10 - 30 tys km bez flaka ;/
Najgorsze było jednak dopiero przed nami ( a raczej przede mną ). W Tychach na rondzie kobieta wymusiła pierwszeństwo i wjechała mi w tylne koło. Nie chcę mi się tego opisywać, brak słów i tyle. Jak najszybciej chcę o tym zapomnieć i wrócić na rower, w którym i tak muszę wymienić obręcz.
Powrót na ósemce. Nawet dało się jechać...
Ehh...

Pszczyna:

Rower jeszcze z prostym kołem...

W stronę Kobióra:

Karcher

Piątek, 19 marca 2010 | dodano: 19.03.2010

Przez zalane i elektrownię na Osiedle stałe na myjnię ręczną. Umyłem rower pod ciśnieniem za 2 zł, ale i tak nie do końca domyty, bo jesienno-zimowy brud przywarł na dobre. Do tego zgromadziło się trochę smaru z napraw i ciut rozmazało się. Ale to się wypucuje kiedy indziej.

A oto.. unikatowa koszulka BS :) Szczegóły jak będzie na tyle ciepło, żeby w krótkim rękawku wyjechać =)

Nocnie

Środa, 17 marca 2010 | dodano: 17.03.2010

Do bankomatu, a potem do Roberta MTB oddać książki. Następnie do centrum, skąd przez Podłęże na Elektrownię i ścieżką na OST. Powrót DK79. Nic szczególnego, dużo policji.

Singiel

• Temperatura -1.0°C
Wtorek, 16 marca 2010 | dodano: 16.03.2010

Do Roberta na ostatnio złożonym singlu ( a raczej szosówce obrepetanej z przerzutek i innego dziadostwa ) zrobić zdjęcia aparatu. Przyszedł mi mój Canon, co prawda naprawili LCD, ale przyszedł mi z uszkodzonym obiektywem i teraz zupełnie nie mogę robić zdjęć. Nie mam już siły do nich, wystawiłem aparat na allegro, gdyby ktoś był zainteresowany to TUTAJ link do aukcji.
Kasy na nowy nie mam, więc niestety ale zdjęć na blogu przez dłuższy okres czasu nie będzie :(
Zimno nadal, ale od czwartku podobno ocieplenie. Oby ;)

Zimno !

• Temperatura -5.0°C
Piątek, 5 marca 2010 | dodano: 05.03.2010

Lodowato. W nocy spadł śnieg, ale rano wyszło słońce i myślałem, że będzie w miarę ciepło. Jednak ciepło nie było, a wręcz przeciwnie. Na 8 kilometrach do kumpla zmarzłem niemiłosiernie. A pojechałem kupić sakwy na przód i lowridera:) Więc 8 km, a czułem się jak na wyprawie :P
Rower brudny i zdezelowany tragicznie. Do wymiany korba, łańcuch, kaseta, przerzutka przód, wszystkie linki i pancerze no i chyba wianuszki w sterach, bo kierownica chodzi jakby miała reumatyzm.