Serwis

Poniedziałek, 22 marca 2010 | dodano: 22.03.2010

Do serwisu na meridzie ocenić stan mojej obręczy. Niestety nie nadaje się do reaktywacji, nawet na złączeniu jest nierówna. Trzeba kupić nową, znowu wydatek :/

Nemo | 15:30 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Van ciesz się że obręcz wiesz ile ja straciłem po wypadku.
Tobek
| 15:25 środa, 24 marca 2010 | linkuj No ja dziś też byłem w serwisie, po ostatnim wypadku w poniedziałek.
Również koło miałem do wymiany.. ehh, jak tu się nie wkur.. ;/! !
| 07:24 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj No właśnie, dobrze, że tylko obręcz:)
Anonimowy Kuguar | 19:42 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Hej! Szkoda obręczy, ale podzielam opinię Kundello, że lepiej wymienić ją niż miałoby być coś gorszego! Przy okazji mam do Ciebie prośbę: Djablica wspominała, że pokusiłeś się o napisanie utworków przy których magisterka sama się pisze:) Czy masz może gdzieś udostępnioną tą muzykę i podzieliłbyś się nią? Byłabym naprawdę baaardzo wdzięczna za Twoją pomoc:D Pozdrower!!!
kundello21
| 17:54 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Ciesz sie że żyjesz:) a może kupisz jakąś lepszą...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr