Witkiem " href="http://vanhelsing.bikestats.pl/63827,Do-szkolki-z-Witkiem.html">

Wycieczka naszej ekipy ;) Dziś

Niedziela, 27 stycznia 2008 | dodano: 27.01.2008

Wycieczka naszej ekipy ;) Dziś zadaniu sprostali Robert oraz Witek

Ot co - 28 km, ale lepsze niż 70 w samotności :)

Wybraliśmy się o 10 rano ( pogoda była ok, lekkie zachmurzenie i spory wiatr, ale najważniejsze, nie padało :) ) na mini rundkę przez Mysłowice. Przez Wysoki Brzeg, na Brzezinkę i dalej do centrum Mysłowic, tam na chwilkę się zatrzymaliśmy na rynku oraz pod więzieniem ( jak to Witek pisze, dostaniemy się tam za przejeżdżanie na czerwonych światłach na głownych ulicach :D ). I potem prez Fasion Hause w bardzo szybkim tempie ( cały czas powyżej 35 km/h ) do Jaworzna.
Fotki ;)
Kościół w Mysłowicach:

Przy więzieniu:

Rynek w Mysłowicach:

Nasze rumaczki ;D

GonZoo
| 23:09 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj pozdrowienia dla Tych co sie zimy nie boją :)
PS. świetne graffiti :D
| 20:18 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Boo - w rozmowach niedokonczonych o 12 w nocy ojciec Piotr ( moj idol ;d ) by wypominał wszystkim rowerzystom łamanie przepisów. A łamanie przepisów jest grzechem!

johanbiker- tak, udalo sie ;D tylko 1 km powrotu byl ze sniegiem, reszta idealna ;]

pozdrawiam all ;]
johanbiker
| 19:56 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Widzę że udalo Wam sie oszukac zime :-)
Pozdro!
Boo | 19:27 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj To prawda, w grupie lepiej... Bo jak zacznie gonić policja za wiadome wykroczenia to się można rozproszyć :D

I cieszcie się że anonim poszedł tylko na policję a nie do radia co ma ryja ;) Bo u moherów to już nie ma zmiłuj :D
kanar
| 18:46 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Widzę kolejnych fanów Meridy :D Merida rulezzz :D Ale faktycznie w grupie jeździ się o wiele lepiej :D
| 18:23 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj normalnie? :D
wicio150
| 18:03 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Konfident!! :D chcielismy miec jak najlepsza srednia:D a na codzien jedzimy normalnie ;)
| 18:03 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Boo jak się tylko dowiem, kto podesłał taki wstrętny aninom to.. to.. strach się bać ;D
;D
Booo
| 17:39 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Już poszedł "anonimowy" donos na podłych dysydentów którzy swoją nikczemną jazdą na czerwonym świetle jawnie profanują najświętsze prawa naszeko kochanego kraju... Do paki z łobuzami!

:D:D:D
| 15:17 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Tobek - to zapraszam w nasze rejony ;) Mase zieleni, lasów, zalewików i pięknej przyrody ;)

azbest - powodzenia z tą nauką ;)

kundello - będzie cieplej, wsiadaj na swoją maszynę i kręc do nas ;D
Kundello21 | 14:22 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Dlaczego jestem tak daleko:(
Boo | 13:27 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Nic tylko zazdrościć i zwartej grupy, i wycieczki :)

Pozdro dla całej ekipy!
wicio150
| 13:14 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Za tydzien w sobote znowu atakujemy gdzies na rowerach tym razem jak pogoda pozwoli to jedziemy do Katowic nabijaczy km zapraszamy na wycieczke z nami ;)
azbest87
| 13:11 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Kurcze wszyscy nabijają km, a ja siedzę w domu:/ ale poczekajcie jeszcze dwa tygodnie...:DDD
Pozdro!
djk71
| 13:10 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Rzeczywiście w towarzystwie jeździ się inaczej :-)
wicio150
| 13:08 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj :D dla nas Gorali to nie takie znane miejsca :D a przejechac sie trzeba bylo ;) Pozdrawiam
Tobek
| 13:07 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj Bardzo dobrze znane mi miejsca ;) Oj.. znudziły mi się już :P:P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yluzl