Wyprawa rekreacyjna po terenie

Środa, 23 stycznia 2008 | dodano: 23.01.2008

Wyprawa rekreacyjna po terenie :) Z Robertem:)

Cały wczorajszy dzień obawialiśmy się o pogodę, a tu psikus, dawno nie widziałem tak pięknej aury :) Słoneczko i niekiedy chmurki oraz +4 C spowodowały, że jechało się naprawdę super. Wyjechaliśmy o 13 od Roberta, aby ruszyć na gorę Grodzisko, objechaliśmy sobie ją i pocisnęliśmy na Okradziejówkę. Niestety był spory wiatr i z górki jechałem tam tylko 55,9 km/h. Następnie lasem do Ciężkowic i nad Rezerwat Żabnik, tam sporo pojeździliśmy po lesie ( bardzo fajne ścieżki ) i potem nad Zalew Sosina, aby stamtąd przez Kamieniołomy do domku.

Dziś zrobiłem naprawdę dużo fotek:)

Gdzieś niedaleko Grodziska:

Droga przed Jeziorkami:

Na Okradziejówce:

Rezerwat Żabnik:

Zalew Sosina ( przypominam, że wszystkie foty robię telefonem :) )

Światło-cień :P

Nasze bestyjki :)

Panorama Zalewu. W końcu mi jakaś wyszła :D

Zachód Słońca :)

Kategoria Śnieżnie, 0-50 km

michros
| 20:23 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj ale wypas fotki.ich jakość skłania mnie do tego by znów przejść na dużą rozdzielczość i na swoim blogu czuć sie jakbym był w tych miejscach :D ehh nie miałem aparatu było źle.mam aparat jest jeszcze gorzej.Jak z babami :D
djk71
| 23:41 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj Sympatyczne fotki.
DARIUSZ79
| 20:40 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj zimą jeszcze tam nie byłem. napewno ciekawie jest nad zalewem. I tak elegancko wyszły foty, ba panorama elgancka wyszła:). Pozdrawiam.
Boo | 19:42 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj Ale wam się pogoda trafiła :)

Śliczne fotki - zwłaszcza pierwsza. Robiłeś ją z jakiejś ambony? ;)
| 18:48 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj ee nie gadaj, ładna maszyna....

tylko już się więcej nie zamieniam rowerkami :P

kupuj byle szybko ;]
sparco
| 18:02 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj no w końcu pogoda dopisała ;)

hehe coś mi sie wydaje ze zmienię ten mój rower i to szybko :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree