Do pracy na szosówce

Wtorek, 22 lipca 2008 | dodano: 22.07.2008

Do pracy na szosówce ;) W tamtą stronę główną DK79, a powrót przed Balin i Jeziorki. Kolareczka mimo swojego sędziwego wieku, pocentrowanych jak się tylko da obręczy i około 17 kg ( sic ! ) pozwala rozpędzić się na prostym spokojnie do 35km/h i utrzymywać tą prędkość :) Tylko dziwnie mi się jechało, bo nie mam w niej SPD, więc trzeba w normalnych buciorkach się męczyć. Pogoda wieczorem niemile zaskoczyła, bo zaczęło padać, ale przed Jaworznem w miarę się uspokoiło.

Poszło 1000 km w lipcu :D Szybko :D

Bez zdjęć, bo nie robiłem niczego :P

Pozdro :)

| 21:14 sobota, 26 lipca 2008 | linkuj razor praca, praca, praca :P

wypoczywaj :D
| 11:09 czwartek, 24 lipca 2008 | linkuj heh, zauważyłem to ;) Najbardziej na zakrętach, kiedy rower się bardziej pochylał. A co do hamowania - to ja nie mam takiego problemu, bo mam strasznie słabe hamulce :D I raczej w poślizg z tego powodu nie wpadnę :P
olo81
| 00:45 czwartek, 24 lipca 2008 | linkuj Uważaj na kolarce w deszcz, przy hamowaniu na mokrym bardzo łatwo wpaść w poślizga.
Kilka dni temu jechałem za autobusem i na pasach specjalnie lekko przyhamowałem, rower natychmiast stracił przyczepność, ale wszystko pod kontrolą :)
Na asfalcie przy mocniejszym naciśnięciu na klamkę jest tak samo, gwałtowny skręt kołem też może zakończyć się wywrotką.
kundello21
| 01:05 środa, 23 lipca 2008 | linkuj Na takiej kolarce to mozna w noskach smigac spokojnie:) kiedys były one seryjnie montowane
djk71
| 23:06 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj Do SPD rzeczywiście łatwo się przyzwyczaja...

Ech, tysiące Ci lecą, a ja nawet nie mam kiedy dobrze przyjrzeć się Twoim wpisom, o komentowaniu nie wspomnę...
Agusia
| 21:53 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj Gratulacje kolejnego tysiąca...:))
| 21:47 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj Gratki za następne 1000 km, u mnie to chyba nie przejdzie!!! Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ionen