Pierwsza poważniejsza awaria meridki

Środa, 27 sierpnia 2008 | dodano: 27.08.2008

Pierwsza poważniejsza awaria meridki...

Wybrałem się po 13 na spokojną terenową objazdówkę północnego Jaworzna. Na sosinę przez kamieniołomy i dalej lasem na Ciężkowice. Zaraz za sosiną zaczął mi napęd przeskakiwać :/ Wyciągnąłem koło i się okazało, że kaseta nie chce współpracować z bębenkiem i się ślizga raz od czasu powodując, że kręcenie pedałami nic nie daje : Mam nadzieję, że to kaseta się wyrobiła, bo i tak miałem ją ostatnio zmieniać.

Edit [20:35]

Rozwaliłem się z kołem u Roberta i zacząłem dobierać się do bębenka, ale niestety mi się to nie udało, bo nie wiem co dalej zrobić, gdy mam w ręce sam bębenek...Trzeba się będzie przejść do serwisu...

Rafaello
| 15:04 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj to skoro się da młotkiem to proszę na maila instrukcje obsługi,po kolei z odkręceniem od piasty
| 14:29 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj Tak specjalny klucz- młotek :P Rozebrałem, wyczyściłem, bo się okazało, że zapadki były zawalone smarem. Teraz wszystko działa jak należy ;)
Rafaello
| 10:23 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj Ja nigdy bębenka nie rozbierałem ani nie wykręcałem,podobno trzeba mieć jakiś klucz specjalny do tego.
| 10:09 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj Tak, to bębenek poszedł... Pewnie się zapadki zapchały albo coś przeszkoczyło. Na razie myślę jak pozbyć się uszczelniacza, który blokuje mi dostęp do tego lewego gwintu bębenka...

mrsandman - zerknę, bo tereny ciekawe ;)
Rafaello
| 10:04 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj Moim zdaniem to bębenek się posypał,ale może się mylę.Jeździsz dużo parę tysięcy już chyba nakręciłeś,niestety do bębenka i do piast zaglądać trzeba często przy tak dużych przebiegach.
Pozdrawiam.
azbest87
| 10:03 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj Potrzebna reanimacja?;)
benasek
| 00:28 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj To pewnie dlatego, ze sie wybrales po 13... Widocznie to pechowa godzina :)
mrsandman
| 22:29 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj Dzięki :)
Widze tutaj wiele ciekawych wycieczek po Górach, gratuluje tras, tak trzymaj! :)
PS: W piątek wybieram się rowerem nad Velické pleso 1670 m npm, dalej już turystycznie. Będą zdjęcia na moim profilu :)
Mlynarz
| 22:20 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj Chyba Ci się piasta posypała.
| 20:24 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj jeszcze nie.
| 20:23 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj To jeszcze nie zmieniłeś kasety, czy to następna już!!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad