Slick, czyli szybko.

Środa, 4 marca 2009 | dodano: 04.03.2009

Dziś była taka ładna pogoda, że postanowiłem wyjechać w końcu na rower. Oprócz świecącego słońca, do czynu tego zachęciła mnie merida stojąca w pokoju. Przeszła lekką transformację, ponieważ włożyłem do niej slicki 1,25 wspomniane we wpisie z lutego. Oprócz wyglądu zyskała nieco na wadze ( tzn pozytywnie, czyli utraciła na wadze ) około 0,5 kg. Teraz rowerek waży gdzieś około 12,45 kg i zaczyna się już robić lekki. Nie miałem dużo czasu, dlatego pojechałem tylko na BP dopompować koła - po 6 atm. na każde. Zrobił się prawdziwy kamień i slicki pokazały na co je stać :] Na prostej utrzymywałem sobie prędkości rzędu 30-36 km/h, na obwodnicy pocisnąłem sobie całe 47,5 km/h. Jak na początek sezonu i brak kondychy to dobre wyniki, aż strach pomyśleć co będzie dalej :D
Potem w kierunki Azotki i do domu, bo trzeba się uczyć...

Fotki:

Zdjęcia tylko na stadionie, bo czasu brak :

Pozdro :)

| 18:25 piątek, 6 marca 2009 | linkuj Z 42 myślę dokręciłbym do 90 km/h :)
Rafaello
| 20:44 czwartek, 5 marca 2009 | linkuj No to zrobiłeś na mnie wrażenie,hmm to ja chyba jeszcze muszę poćwiczyć tą korbką trochę.
Ciekaw jestem ile bym wykręcił na trekingu za autobusem gdybym tak się przyłożył uuuu korba 48 koła 28" i jeszcze gdyby były jakieś cieniutkie opony, nawet nie chce myśleć - marzenia są piękne he he he
pozdrawiam :)
van | 19:28 czwartek, 5 marca 2009 | linkuj Rafaello no co Ty, mi te 42 w zupełności wystarcza. W tamtym roku na prostej, za autobusem wyciągnąłem na meridzie 76 km/h :) Więc to nie jest problem,z górki jak chcę to do 60 mogę spokojnie się rozpędzić, a potem to już tylko wiatr mi przeszkadza, a nie korba :)

Pozdro
Rafaello
| 19:17 czwartek, 5 marca 2009 | linkuj Teraz to by się przydał blad 48 zębów do tych slicków,bo na tej co Masz to się można zakręcić na amen.
Zdaje się że mamy te same korby czyli po 42 na blacie,ja jak jadę na swoich kartoflach to jeszczę,ale jak jest tak z górki lekko jest to korby brakuje :)
pozdrawiam :)
| 12:52 czwartek, 5 marca 2009 | linkuj Teraz będziesz nas masakrował średnimi :D Pozdrawiam
GraLo | 22:32 środa, 4 marca 2009 | linkuj Ja w tamtym roku też na takich śmigałem i musze przyznać że na asfalcie to jest frajda wielka:) cisza absolutna i prędkość mmm w tym też tak będe jeździł tylko musze mieć drugi komplet kół bo ciężko się zmienia te cienkie:) pozdro
| 21:50 środa, 4 marca 2009 | linkuj Robert może będziesz jechać w tyle, ale jakieś 5 km za mną, bo teraz dwa razy nacisnę na pedały i mnie nie ma :]
Marthin - no ja też czekam na coś większego, chciałem w sobotę, a tu mi mówią, że ma być 2 C i śnieg z deszczem :/
| 21:43 środa, 4 marca 2009 | linkuj Robert może będziesz jechać w tyle, ale jakieś 5 km za mną, bo teraz dwa razy nacisnę na pedały i mnie nie ma :]
Marthin
| 21:20 środa, 4 marca 2009 | linkuj Meridka może i wygląda teraz komicznie, ale jeździ to na pewno kosmicznie.
Czekam na powrót do poważniejszego kręcenia i relacje z wypraw.
miciu22
| 20:04 środa, 4 marca 2009 | linkuj Ja aż takich cienkich nie mam, jedynie 1,5. ładuje 5 atm i fajnie czuć wtedy każde pękniecie asfaltu, cóż z tego, że rower dziwnie wygląda.
Robert | 19:57 środa, 4 marca 2009 | linkuj hahaha jak ona teraz komicznie wygląda xD wstyd będzie gdzieś z tobą jechać teraz to ja specjalnie w tyle będę jeździł :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iukob