Wiosna, czyli deszcz

Piątek, 25 grudnia 2009 | dodano: 25.12.2009

Od ostatniego wyjazdu amplituda temperatury wyniosła 30 C ! Tak, jeszcze parę dni temu było -16 C, dziś jest 14, ale na plusie.
Miałem wyjść gdzieś rano pośmigać, ale za oknem padało, dlatego położyłem się spać :D Ze snu jednak wyrwał mnie telefon. Dzwonił Robert z pytaniem, że można by gdzieś śmignąć. Pomarudziłem trochę na pogodę i przystałem na propozycję.
Spotkanie pod halą w centrum i szybka jazda przez OTK na Sobieski, gdzie wjechaliśmy w las. W lesie owym kupe błota, dlatego już po chwili byłem cały brudny ( Robert był brudny po dłuższej chwili, bo ma wypasiony crossowy błotnik )
Potem pojechaliśmy cały czas lasem na Jeleń, gdzie na przejeździe Robert jeździł sobie po torach ( a raczej jednej szynie ), aby stamtąd śmignąć jeszcze nad Zalane i ścieżką rowerową przez las wrócić do domów.
Kropiło co chwilę, ale dało się przeżyć :) Tylko rower ubłocony masakrycznie.

I niestety potwierdziły się wcześniejsze obawy, mój aparat po ponad roku wiernego służenia w różnych, ciężkich warunkach na rowerze, odmówił posłuszeństwa. Od czerwca nie działał LCD, tym razem jednak padła matryca, robiąc 3/4 zdjęć zamazanych i w innych barwach ( różowe, fioletowe, zielone.. )
Jeżeli w najbliższym czasie nie przyjmą mi na gwarancję ( bo kupowałem używany z serwisu ) to na moim blogu niestety zdjęć nie będzie... :(

4 zdjęcia, które wyszły normalne :

Robert bada, czy może wleźć na taflę lodu :D

Pozdro :)

flash
| 21:26 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Szkoda aparatu... poza tym jestem w szoku. Plus 14 i zero śniegu, a to przecież było kilka dni temu. 14 stopni to ja ostatnio chyba we wrześniu widziałem :P
MAMBA
| 17:38 sobota, 26 grudnia 2009 | linkuj No tak dac palec to juz całą rączkę by chciał :) Ale fakt zdjęcia na tym blogu muszą być :)
| 22:59 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj No, ja bez aparatu to prawie jak bez rowera :P
To ja poproszę Canona 1d i sakwę jakieś 60 litrów, żeby zmieścić wszystkie szkła do niego :D
foxiu | 22:42 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj ty waść nie chrzań tylko kombinuj aparat :P Blog vana bez fot, to nie będzie blog Vana. Robimy zrzutkę na poświąteczny prezent?
| 18:13 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Aparatu wcale nie muszą przyjmować, bo kupowałem używany z miesięczną gwarancją rozruchową :P Dziękuję za życzenia i nawzajem :P
Tobek
| 16:38 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Ja dziś po 25km jazdy po szosie, rower myłem 2h :P

Aparat przyjmą, muszą!
Marthin
| 14:39 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Van, nie strasz nas, że nie będzie zdjęć. Masz jeszcze D750 :)
Anonimowy Dynio | 12:54 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Kurcze szkoda bo Twoje zdjęcia zawsze uważałem za jedne z najlepszych na BS podobnie jak bloga którego Tobie zazdroszczę.Ale aparat naprawią i wszystko będzie w porządalu.Wesołych Świąt !!!
| 12:52 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Wesołych świąt:) Z aparatem kombinuj, dasz radę bo dobry jesteś:) Brak zdjęć na tym blogu? Niemożliwe!!!
| 12:41 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj bład! w tym roku miałem na myśli 2010 oczywiście :)
| 12:41 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Na początku Życzenia Bożonarodzeniowe!!! Zdrowia, Spokoju, Pogody i kasy !aha i piątek i szóstek na uczelni.

Aparatu szkoda, bo robiłeś dobre i ciekawe zdjęcia.

Pozdrawiam i do zobaczenie pewnie w tym roku :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser