Dziećkowice z Robertem

Wtorek, 20 kwietnia 2010 | dodano: 20.04.2010

Niemożliwości ;) Robert mnie na rower wyciągnął. Chłopak, który półtora roku nie jeździł, napisał do mnie dzisiaj czy nie chce iść na rower. Zamurowało mnie lekko, no ale się zgodziłem. Zdało się kolosa ze statystyki, to można jechać :D
Pojechaliśmy przez Jeleń nad zalew dziećkowicki. Tam chwilę postoju i powrót, już po zmroku. Jak słońce świeci to ciepło, jak zajdzie to zimno. Ot tak, króciutko.

Rowery nad zalewem:

70 km ma korba a już się napisy wycierają :/

Pozostawiam bez komentarza... :)

Pozdrawiam.

| 11:05 niedziela, 25 kwietnia 2010 | linkuj Właśnie przyglądałem się Twojej korbie i też to zauważyłem :P

Noo szmatka, szmatka :D Fajna skrytka, nie wypadnie i nie przeszkadza :P A Ty jak tam droga powrotna :>
annajot
| 15:47 sobota, 24 kwietnia 2010 | linkuj z napisu na mojej korbie też niewiele zostało- dzisiaj wyjeżdżając z istebnej to zauważyłam... a ma przekręcone też mało kaemów :P a tak w ogóle, co włożyłeś w tą dziurę ... jakaś szmatę ? :P
Dynio
| 21:05 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Misio wymiata,szacun ;)
| 19:30 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Statystyka rulez! Trzeba się odstresować na rowerku. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oncic