Tor 4x4

Czwartek, 15 lipca 2010 | dodano: 15.07.2010

Full wciąga coraz bardziej ;P Najpierw pojechałem przez pola na Gigancie i Warpiu odwiedzić babcię. Potem rundka przez kamieniołom na Pieczyska na tor dla samochodów offroad. Przy okazji znalazłem świetny singletrack lecący pomiędzy zbożem. Jest tak wąski, że jadąc cały czas czujemy pszenicę na nogach ;)
Na torze postanowiłem wypróbować trochę możliwości Norco, przede wszystkim na zjazdach. Tor powiększa się cały czas, jest już naprawdę duży.
Zjeżdża się wygodnie i pewnie, pozwoliłem sobie więc co chwilę zwiększać prędkość na zjazdach.
Powrót przez Dobrą i dalej przez pola na Chrząstówce.
Ahh, ile my mamy terenów do jazdy w Jaworznie :)

Zdjęcia z telefonu, nie zabierałem aparatu, bo zbierało się na burzę, ale na szczęście nic nie pokropiło. Temperatura w granicy 30 C, przyjemnie ciepło w terenie.

Singielek :

Fullosław na torze:

Jutro po południu do Krzeszowic na Meridzie, a w nocy o 22:00 Wulkaniczne Wzgórza ... :) Będzie się działo !

Pozdrower.

kundello21
| 09:50 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj Co full to full:D Faktycznie długa ta sztyca...
| 17:18 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj Bo wcześniej jest skrzyżowanie, które wlatuje akurat w takim miejscu :)
benasek
| 16:28 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj Ciekawe dlaczego ta sciezka nie idzie granica tych pol...
Pzdr.
kubalolski | 14:24 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj hehe ciesze się że zaszczepiłem w topie miłość do fulla i widzę że nie oszczędzasz mojej maszynki :) więcej fotek poproszę na których śmigasz na mojej bejbe :)
Rafaello
| 04:01 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj Piotrek,Twoja merida ma ramę do xc,gdybyś miał porządnego amora to też można poszaleć bo jej geometria jest właśnie stworzona do ciasnych zakrętów o ostrych podjazdów.Wiadomo full to full.....:)
| 21:38 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj Czarna Owca :D
Marysia | 21:29 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj Tak naprawdę to Adam jest murzynem, ale się ukrywa :)
mogilniak
| 20:56 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj A ju myślałem, że jakieś kręgi w zbożu wyjeżdżasz ;)
| 20:40 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj Widzę Marysia doświadczona jesteś :D
marysia
| 19:48 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj Jazda na fullu jest jak seks z murzynem "Once you go black, you never go back" :) Ciężko mi było wymyślić jakieś inne porównanie, sorry :) Inne porównanie byłoby "jazda na fullu jest jak jazda na fullu. Jak wsiądziesz to nie zsiądziesz" :) Cholera, nie wiem które jest gorsze :)
W każdym razie morał z tego taki, że w czasie X też staniesz się posiadaczem fulla :)
loboonly1
| 18:26 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj fajny sprzęcik:) coraz bardziej mnie ciągnie na spróbowanie takiej zabawy w terenie:)pozdrawiam
martynaa
| 18:21 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj Dla mnie taka średnia to norma, ale Ty ? :D

Ooo do Krzeszowic jedziesz.
Ja własnie z koleżanką planuje do Wieliczki, ale z noclegiem u jej rodziny oczywiście :)
Zaraz u Ciebie poszperam, może znajdę jakąś fajną trasę w te okolice ;>
| 18:20 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj E, jeszcze jest zapas z 20 cm :P
foxiu
| 18:19 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj z tą sztycą to masakra... ograniczników nie olałeś? żeby nie uszkodzić sztycy lub ramy... ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi