Po Małopolsce

Piątek, 3 września 2010 | dodano: 03.09.2010

Szybka rundka po Chełmku, Libiążu i Chrzanowie. Najpierw na bezimienną górę w Chełmku pooglądać Beskidy, a potem cały czas główną aż do Chrzanowa. Powrót 79 na Jaworzno. Zimno, wiatr dodatkowo wyziębia. Ehh, w tamtym roku wrzesień był tak samo ładny jak sierpień, a teraz ? 2 miesiące ciepła to zdecydowanie za mało :(

Relacja z wyprawy się powoli będzie zbliżać do końca, ale nie chce mi się okrutnie już pisać, więc tempo dodawania wpisów pewnie zmaleje :P

LINK DO PODSUMOWANIA Z LISTĄ DNI

martynaa
| 20:04 sobota, 4 września 2010 | linkuj No kręce kręce,staram się i marzę żebym kiedyś mogła podołać takiej wyprawie jak Twoja.
Doszłam w czytaniu do 12 dnia i kurcze... zazdroszczę niesamowicie!
Wracam do lektury :)

Pozdrawiam ;)
piofci
| 13:25 sobota, 4 września 2010 | linkuj czekamy czekamy! Pogoda rzeczywiście fatalna;/ Ale przynajmniej masz teraz czas na dodawanie wpisów:)
Nomisek
| 09:02 sobota, 4 września 2010 | linkuj Myślę, że nie jestem jedynym, który czeka na dalsze wpisy, więc nie załamuj się!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epeza