Zawiercie z Funiem

• Sprzęt Specialized Tricross
Poniedziałek, 21 marca 2011 | dodano: 21.03.2011

Funio nosi się z zamiarem zakupu grande punto i wyczaił jakąś sztukę w Zawierciu. Namówił mnie wczoraj, żebym z nim jechał, nawet mu się to udało, więc dziś o 9 wyruszyliśmy w dwójkę na północne tereny Śląska ;) Najpierw na Maczki, a potem w stronę Niegowonic. Tam trochę syfu, bo ciężarówki ruszyły na terminale, do tego błoto na asfalcie i przerażające dziury. No ale jakoś się udało przeżyć. W Ogrodzieńcu odbiliśmy na Zawiercie, gdzie główną drogą znaleźliśmy autko. Sztuka całkiem ładna i zadbana :)
Powrót postanowiliśmy trochę urozmaicić, posypaliśmy w kierunku Łaz i z powrotem na Ogrodzieniec, gdzie tym razem podjechaliśmy pod zamek. Krótki postój pod sklepem i kierunek na Klucze, skąd dosyć szybkim tempem na Bukowno i dalej już na Jaworzno.
Na długiej prostej przez las dogoniliśmy bikera na czerwonym accencie, okazał się nim być Krzychu60, który wracał z krótkiej przejażdżki... Hmm, dogonić Krzycha, to mi się rzadko zdarza ;P Pogadaliśmy chwilę obok Kerfóra i każdy wrócił do domów ;]

Zdjęć parę:

Mój Spec i Merida Funia:

Skałki w Niegowonicach:

Funio:

Serpentynka:

Pod zamkiem, inne zdjęcia zamazane wyszły :( :

Powrót, Krzychu i Funio:

| 20:36 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Nie ma lipy, Funio robi za siłę napędową :D
siwy-zgr
| 00:16 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Heheh Funio nie daj się wrabiać. Niech Van ćwiczy kondyche z przodu :)))
ryba5374
| 09:24 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Moje tereny ;) Ładny dystans.
joshua
| 08:44 sobota, 26 marca 2011 | linkuj ładna trasa :) ja po zimie nie jestem w stanie przejechać paru kilometrów :)
| 07:31 środa, 23 marca 2011 | linkuj Jak się ożenisz to w robocie będziesz się relaksował!:)))
nemo
| 21:17 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Tym to dobrze. W poniedziałek ja muszę wstać rano do roboty i się męczyć, a te skubańce sobie setki walą. :)
| 12:13 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Funio dysponuje bardzo dobrym tunelem aero, przy 38 na prostym jest za nim cisza :)
Janusz507
| 09:01 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Fajny wypadzik zazdroszcze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| 18:05 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Dodam tylko że przegadaliśmy większość trasy-było sympatycznie:))
| 17:55 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Miejmy nadzieję, że to ostatnia biała setka w tym roku!
| 17:50 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj A ja ostatnimi siłami się za nimi wlekłem :D
nedvet
| 17:46 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Jak wracałem ze szkoły to widziałem was na Niedzieliskach. Funio na czele dokręcał śrube do średniej:P:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aulic