Szosowo

• Sprzęt Specialized Tricross
Poniedziałek, 30 maja 2011 | dodano: 30.05.2011

Kupiłem od Nema ostatnio licznik Sigmy 906 i pojechałem go w końcu przetestować. Generalnie to już dwa lata nie jeździłem z funkcją średnia i v-max, ale zwłaszcza za tym drugim było mi tęskno, więc od dziś będą dokładne maxiory podawane, a nie tylko na oko, podczas zjazdu złapane :D
Miała być spokojna jazda, tak jak ja to lubię, no ale licznik pokazuje strzałeczkę w dół, gdy się jedzie poniżej średniej, więc trochę przycisnąłem, żeby jak najmniej tej strzałeczki było :P
Trasa prosta i szybka, najpierw na Elektrownię, potem Mysłowice, Imielin i Jeleń. Podjazd pod Sobieski poszedł nawet sprawnie.

mavic
| 21:14 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Też chwalę sobie ten model licznika. Już drugi taki sam używam.
bartek9007
| 13:35 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj bez vmax ? :D nie wytrzymalbym dluzej jak tydzien ;)
pzdr
| 14:44 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Generalnie to z photobikestats korzystam tylko, jak muszę władować jedno zdjęcie na szybko. Poza tym nie wiem skąd mam tam masę minusowych punktów, więc i tak więcej niż 1 zdjęcie nie wgram.
Ja takie średnie robię od święta, no ale im więcej się tak jeździ, tym później łatwiej :)
| 14:31 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Przeprosiłeś się z photo.bikestats.pl? Tak się przyzwyczailiśmy do parametrów, że ciężko bez nich się jeździ. Nawet dziś miało być tempo regeneracyjne , a średnia i tak wyszła 0 0,7 mniejsza od Twojej.
Wydaje mi się, że coraz lepiej mi się jeździ i kiedyś średnie powyżej 30 były trudne do zrobienia a teraz są coraz częściej możliwe nawet jak muszę cały Kraków wzdłuż przejechać.

Ps. Kiedyś w końcu musimy się gdzieś spotkać w połowie drogi.
| 23:52 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Patrzenie na strzałeczki jest ryzykowne, można dojść do prędkości ponaddźwiękowych:)
nedvet
| 21:40 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj wiem chyba co ci chodzi po głowie:D
| 20:20 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj A bo płasko było i nie wiato nic :P
A co do dopingu to ja bym się napił czegoś... :D
nedvet
| 19:39 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj sorry miało być "Van"
| 19:39 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Wan co Ty psioczysz na moją średnią i Funia jak sam ostro kręcisz!! chyba że jesteś na jakimś dopingu:P:P
| 18:50 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Strach się bać!:))
| 18:33 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Jutro praca :P
Janusz507
| 18:28 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Szkoda żeśmy się niezgadali na dzisiaj :) Jutro też kręce o 16.
k4r3l | 18:25 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj też nie mam tych funkcji i powoli chyba się do nich przymierzam, bo datalogger nie bardzo chyba sobie radzi z tymi parametrami :) no i faktycznie, patrzenie na licznik w celu uchwycenia maxa, to trochę ryzykowne, zwłaszcza na zjazdach, więc warto chyba się w coś takiego wyposażyć:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slanc