Międzynarodowo

• Sprzęt Specialized Tricross
Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | dodano: 04.09.2011

Wybrałem się w odwiedziny do Niradhary i Kajmana, bo od dawna miałem im oddać przewodniki, które pożyczyli mi jeszcze na wyprawę w Alpy. Porozmawialiśmy chwilę, zostałem poczęstowany pysznym żurkiem, kawą i wielkim pucharem lodowym, pycha!

Z Kobiernic postanowiłem wracać troszkę dalszą trasą, przez przełęcz Beskidek i dalej na Wieprz i Zator. Na rynku w Zatorze spotkałem parę z Krzeszowic, która właśnie kończyła swoją prawie 40 dniową podróż po Włoszech. Nagle, podczas długiej rozmowy, podjechała niespodziewanie do nas inna para na tandemie! Okazało się, że są z Francji i jadą na swoją podróż poślubną do Grecji. Super! Magda ( bo tak miała na imię dziewczyna z Krzeszowic) zaproponowała Francuzom, że mogą się przespać u niej. Postanowiłem całą grupę odprowadzić. Pojechaliśmy spokojnym tempem, wkrótce się zrobiło ciemno. Bardzo miło się rozmawiało całą drogę, świetnie znali angielski.
W Krzeszowicach się pożegnaliśmy. Zostałem zaproszony do Francji, mieszkają 100 km od Lazurowego Wybrzeża. Oto ich strona:http://www.europetourmcb.eu/
W domu byłem przed 23 :)

Ela z Piotrkiem mają ciekawy dojazd niedaleko :D:

Beskidek:

Tandem był świetny, to mix zwykłego roweru z poziomką:

A tu nasi wyprawowicze:

Przejechałem się na tym rowerze, niesamowita sprawa, można spać i kręcić jednocześnie :P

Gdzieś w Krzeszowicach:

badas
| 05:47 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Heh, jaki przypadek :) A rower francuskiej pary interesujący. Chociaż osoba z przodu trochę jakby za strefę zgniotu robi ;-) @platon http://hasebikes.com/148-1-tandem-pino-allround.html - prawie 4k ojro za taki rower trzeba wybulić.
Platon
| 07:20 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Rower robi wrażenie, ciekawe gdzie coś takiego można dostać i ile to kosztuje?
| 20:40 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Zazdroszczę wrażeń:))
k4r3l
| 19:59 niedziela, 4 września 2011 | linkuj fajne są takie spotkania na trasie - ja się dziwię zawsze trochę takim właśnie Francuzom czy Szwajcarom, co ich do nas ciągnie, skoro sami mają bajeczne tereny do jazdy. cóż, coś jednak musi :)
| 17:55 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Miło było Cię spotkać :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzy