Dwusetka po Jurze

• Sprzęt Specialized Tricross
Sobota, 3 września 2011 | dodano: 04.09.2011

Samotna trasa, która miała się rozpocząć o 7 rano, a rozpoczęła się o.. 12:30 ! Przyspałem sobie mocno i lenia miałem do południa okropnego. No ale jakoś się zebrałem. Najpierw na Bukowno, potem Olkusz, Rabsztym, Wolbrom, gdzie skręciłem na jakieś wsie i nawet nie wiem jak jechałem, bo GPS zgłupiał. Na szczęście były znaki na Szczekociny, w których to wyjechałem. Potem kierunek na Lelów, skąd przez Żarki, Myszków, Zawiercie, Ogrodzieniec, Klucze i Bolęcin dotarłem po 23:30 do domu. Nawet ciepło było, dobrze, że mam dobrą lampkę, która na najmocniejszym trybie świeci jak długie w autach, bo inaczej strach byłby przez te wszystkie lasy tam jechać.
W ogóle nie byłem zmęczony, mógłbym tak jeździć całą noc. No ale ja leń jestem :P

Zamek w Rabsztynie:

W Jeżówce można spotkać UFO!:

Popas na przystanku:

Zachód gdzieś przed Żarkami:

| 12:35 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Ale o 23 w nocy jadąc przez las jest lodowato. Nawet jak za dnia było 30 C :P I bułek nie zapakuję, szkoda kasy na zakupy na każdej większej wycieczce. Teraz przejechałem 200 km i wydałem 1,80 zł na wodę.
bartek9007
| 10:16 wtorek, 6 września 2011 | linkuj po to sa kieszonki zeby nic nie wozic ;p a po co spodnie i bluza ;p spr pogode i ryzykujesz ze cie jednaknei zleje i sie nie ochlodzi - 90% sie sprawdzalo ;p z bagaznikiem ciezej sie nieco jedzie jednak ;p

pzdr
| 12:32 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Otóż to, wax ma rację :)
waxmund
| 22:16 niedziela, 4 września 2011 | linkuj ej, po to jest rower, żeby na nim wozić rzeczy (sakwy), a nie pocić się pod plecakiem.... [;
| 20:24 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Szkoda że tego dnia pracowałem:(
| 19:13 niedziela, 4 września 2011 | linkuj A gdzie skitrać mam bluze i spodnie długie? No i po co mam kupować żarcie jak mogę sobie zrobić bułki, zabrać coś słodkiego i nie przejmować się sklepami w trasie.
bartek9007
| 18:54 niedziela, 4 września 2011 | linkuj no ale po co ci plecak albo sakwa w ogole ;p kiesoznki od czego masz;p
| 17:20 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Nie będę wozić rzeczy w plecaku tylko dlatego, że tak lepiej wygląd, a dwa to rower przełajowy na szosowych oponach :P
| 17:07 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Profanujesz rower szosowy :-) Ale i tak gratuluję!
Janusz507
| 15:57 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Ładnie kręcisz,i szybko wpisy dziś dodajesz :) A za żula to się policzymy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim