Jaworzno-Imielin-Chełmek-Libiąż-Chrzanów-Jaworzno ;)

Wybrałem

Niedziela, 23 grudnia 2007 | dodano: 23.12.2007

Jaworzno-Imielin-Chełmek-Libiąż-Chrzanów-Jaworzno ;)

Wybrałem się z Kubą na przejażdżkę do naszych połudnowych sąsiadów ;)

Wyjechałem z domku o 13, na miejscu spotkaliśmy się o 13 30 i po dopompowaniu koła ruszyliśmy na naszą wycieczkę. Pogoda była wprost wyśmienita na rower- mimo, że było około -3 C, to świecące słońce i suchy asfalt zachęcał do jazdy :]
Już w drodze do Jelenia spotkałem jednego rowerzystę, później złapaliśmy pana z Katowic i wspólnie przejechaliśmy jakies 8 km ;) Miło spotkac o tej porze roku rowerzystę na drodze :). W Libiążu śmignął nam kolejny rowerzysta.
Bardzo fajnie było w Chełmku- asfalt był biały, ale nie od śniegu, tylko od soli ;D
Tylko troche górek na tej drodze wyrosło...

No i przekroczyłem w końcu 200 km w grudniu ;) Jeszcze 98 i robie sobie odpoczynek, chociaż na miesiąc.

V-max: 45,8, kalorie:883, temp: -3C, temp.min: -10 C

karla76
| 11:55 wtorek, 25 grudnia 2007 | linkuj no również życze szampanskiego sylvka:)pozdrowionka
Boo | 22:23 niedziela, 23 grudnia 2007 | linkuj Każdy rowerzysta który jeździ w zimę z założenia jest "pro" ;)
Chyba że chodzi o dziadków na składakach - oni jeżdżą nawet gdy "pro" wymiękają :D
De5troy3r
| 18:08 niedziela, 23 grudnia 2007 | linkuj Ja dzisiaj widziałem sporo rowerzystów ;-) Tych bardziej pro i tych lokalnych :-D

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa taros