Szok

Wtorek, 13 marca 2012 | dodano: 13.03.2012

Szok, niedowierzanie, istny armagedon mentalny i fizyczny. Stagnacja na najwyższym poziomie, nicnieróbstwo i lenistwo, choróbsko i lenistwo. Ostatni raz na rowerze byłem w grudniu. Od 2007 roku nigdy nie miałem takiej przerwy, zawsze co najmniej raz w miesiącu wyjeżdżałem na rower. W tym roku jednak zero, totalne dno. Wstyd i tyle, nie mam co wymyślać wymówek, że choroba, że szkoła. No dobra, chociaż jedną podam - Merida od listopada leżała z wyrwanym hakiem i rozwaloną przerzutką, dopiero w lutym udało się kupić przerzutki XT ( tak, kupiłem dwie :D ) i hak. Poza tym wymieniłem support w HII i kupiłem nowy amortyzator, XCM wymieniłem na XCR, co prawda najniższa półka, ale mi tam dobra amortyzacja nie jest potrzebna, byle by wybierał większe dziury i nie miał luzów, bo wszystko składam pod sakwy. I tak się jakoś stało, że dopiero w marcu rower był gotowy. Co prawda mam jeszcze Speca, ale na szosę długo warunków nie było ( cóż za wybredność, 4 lata temu jeździłem w zwykłych dresach w największe ulewy i śnieżyce i nie marudziłem. Chyba się człowiek starzeje..
A co robiłem przez te 3 miesiące? Pisałem grzecznie pracę licencjacką, imprezowałem sporo, to Kwadraty, to Pomarańcza, to jakieś domówki... Działo się dużo, no ale na rower ciągnęło coraz bardziej.

I w końcu nastał ten dzień, dziś pojechałem na rower ! Skromna traska nad Balaton w Trzebini przez Balin i Okradziejówkę, powrót taką samą drogą. W jedną stronę jechało się cudownie z wiatrem, w drugą już było trochę gorzej. Muszę zainwestować w nowe spodnie kolarskie, zarówno długie jak i krótkie, kto jakieś fajne poleci? Bez szelek.

Trzeba się rozkręcić, oj trzeba, zwłaszcza, że fajne parodniowe wyjazdy się szykują w kwietniu i maju... będzie co oglądać mam nadzieję! :)

Jedno zdjęcie z dziś, ktoś mi podwędził baterie do Canona, a lustrzanki nie chciało mi się wozić.

Poza tym nowy obiektyw do Nikona, full manual do zabawy przy portretach i makro, ale niedługo dojdzie stała 50 mm nikkora na portretowe z wypraw :)

I niedługo będę miał do sprzedania fajną zabawkę, pełen komplet, 3 magazynki i wyposażenie taktyczne. 460 FPS, przebija puszkę po piwie z 20 metrów, karton z 50 ;) ASG

Pozdrawiam ;)

joshua
| 08:45 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Nie Ty sam opuściłeś rowerowe obowiązki :) ja też od stycznia do marca nie przejechałem ani kilometra. Dopiero wczoraj, skromnie, ale jednak coś ruszyło do przodu :)
| 20:40 środa, 14 marca 2012 | linkuj W góry a nie po płaskim ! Niech no tylko przestanie padać, ruszymy ostro z kilometrami !
| 19:54 środa, 14 marca 2012 | linkuj Ty Piotrek najpierw zacznij jeździć po płaskim,a potem pomyśl o Dolomitach...
...ach!,wspomnienia...
| 19:38 środa, 14 marca 2012 | linkuj Góry, góry i jeszcze raz góry ;) Dolomity we Włoszech jakoś w kwietniu albo maju - mam tam do zaliczenia jeszcze parę przełęczy, których wcześniej nie udało się zdobyć i góry na Słowacji w święta wielkanocne ;)
piofci
| 19:33 środa, 14 marca 2012 | linkuj powiedz coś więcej apropo tych parodniowych wypadów;)
| 20:26 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj To jest akurat Helios 1.7, ostrzejszy niż Zenitary 2.0
azbest87
| 20:22 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Też mam taką Zenitowską stałkę:) idzie się tym pobawić całkiem fajnie:)
Pozdro!
| 18:41 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Wreszcie ruszyłeś dupę,co do twojej jazdy jasno i dobitnie wypowiedziałem się...
Mam nadzieję że to nie jest jednorazowy wypad,a handelkiem to się zajmij na Allegro;))
| 18:25 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Brawo za ruszenie tyłka! ;) Nie chciało Ci się, da się to zrozumieć - teraz już powinno być tylko lepiej...
Janusz507
| 18:12 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Wkońcu ruszyłeś :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mokra