Ooo rany...

Środa, 20 lutego 2008 | dodano: 20.02.2008

Ooo rany...

Ale się zmęczyłem :/ Wystarczyła tygodniowa przerwa w jeździe i forma poleciała sobie sporo na dół...
Dziś po wyjściu z kina ( Duchy Goyi ) w przeźroczystym dachu Hotelu Qubus w Katowicach ujrzałem pierwsze od chyba tygodnia promienie Słońca... Uradowany tym zjawiskiem, po przyjeździe do domu niezwłocznie wybrałem się na bajtka ;]
Przez elektrownię skierowałem się na niedawno poznany zalewik leżący między Wysokim Brzegiem a EJ III. Po potaplaniu się błotku wyjechałem niedaleko Fashion Hause'a i prosto już do Jaworzna.. Ehhhh od Sosnowca już w ogóle nie chciało mi się kręcić... Strasznie ospale jechałem, średnia na asfalcie nie wiem czy dobiła by do 21km/h. No i muszę w końcu meridkę oddać na przegląd, bo miałem to zrobić po 100 km, a już ma na liczniku prawie 700 :D
Foty:
Dziś ta dziwna rzeka przybrała kolor złoty :D

;)

W lesie dróżka mała... =)

Pozdrówka ;]

maciek320bike
| 23:55 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Ja mialem oddac rower do przegladu po 300km. Zrobilem 1000 i jeszcze troche zrobie przed przegladem. Mam nadzieje ze podbija mi gwarancje:):):):)
Fotki super :D:D
michros
| 23:35 środa, 20 lutego 2008 | linkuj powiem wam , że warto jeździć codziennie nawet pare km.Dzięki temu 50km czy stówka to nie jest już większy problem :P Jeszcze tylko jakieś 20 kg spale i bedzie git :D Dobrze , że już wiosna..
| 21:13 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Boo - ale sam sobie nie podbiję pieczątki, która mi gwarantuje gwarancję ;D
Boo | 21:06 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Sam zrób Meridzie przegląd :) Będziesz miał przynajmniej pewność że zrobiłeś wszystko z najwyższą starannością. Nic nie ujmuję serwisantom - wielu z nich jest "wiejce OK" ;) ale trafiają się też i tacy, którym strach rower oddać...
wicio150
| 18:11 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Hehe nasza traska ;) A widoki tez niezle Pozdro!
azbest87
| 18:04 środa, 20 lutego 2008 | linkuj A mi tam bardzo nie przeszkadza zła pogoda, dlatego próbuje nie robić dłuższych przerw- byle by dało się jeździć i nie było śniegu!!! :P
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szakr