Zlot podrozerowerowe.info - Dzień 2

Piątek, 18 maja 2012 | dodano: 22.05.2012

W nocy złapał przymrozek -4 C. Na szczęście w namiocie aż tak zimno nie było, więc wyspaliśmy się w miarę dobrze. Wyruszyliśmy po 10. Cały dzień praktycznie towarzyszyły nam podjazdy. W Hanusowicach miałem małą przygodę, niefortunnie koło wpadło mi w tory, podczas przejeżdżania przez przejazd, co skończyło się efektowną glebą i sporym bólem w prawym nadgarstku. Na szczęście jakoś dało się jechać, więc pokręciliśmy w stronę Stroni Śląskich przez kolejne przełęcze na naszej trasie ( Płoszczyna i Puchaczówka )

Końcówka była ciężka, bowiem trzeba było dojechać do schroniska Stodoła, które znajdowało się na wysokości około 700m. npm, na niebieskim szlaku. Jakoś po szutrze daliśmy sobie radę i można było się w końcu rozbić z namiotem, umyć w lodowatej wodzie i zasiąść do ogniska przy piwkach i kiełbaskach :)

Wpadło 1800 m. przewyższenia, co dla Ewy jest chyba małym rekordem :)

Poranek zapowiadał ładną pogodę:

I łapka zawinięta :P

Ewa wyprzedza ledwo żyjących Czechów na podjeździe: