Najpierw do szkoły łapiąc się

Czwartek, 27 marca 2008 | dodano: 27.03.2008

Najpierw do szkoły łapiąc się busa i z powrotem autobusa :D
Dystans: 7,65 km
Vśr: 30,6 km/h
Vmax: 56,5 km/h

A następnie do Chrzanowa do Tesco po wypłatę. Obrałem najkrótszą drogę, czyli przez Wilkoszyn, Jeziorki, Balin do Chrzanowa i tak samo wróciłem. Pogoda super, lekki wiatr w stronę Chrzanowa, Słonko, mało chmurek, jakieś 10 C :] Ale na sam kask jeszcze zimno, musiałem czapę ubrać :D
Dystans: 33,5 km
Vśr: 23,5 km/h
Vmax: 40,2 km/h

Foty ( dziś jakoś słaba jakość :( )
Roweras w szatni :D Biedactwo samo tam sobie stoi :P

A4 ;]

Tyle :P Pozdro ;)

Mlynarz
| 00:57 piątek, 28 marca 2008 | linkuj Eno! Kasa odebrana to kolega na weekend będzie rządził! ;)

Pzdr!
katane
| 23:30 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj wypłatę dostałeś i poszalałeś z prędkością ;)

a rowerek może nie taki biedny w końcu towarzyszyło mu dużo kurteczek!
mavic
| 23:21 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj Lepiej gdy rower jest samotny za kratkami niż wystawiony na bezmyslność wandali.
GonZoo
| 22:37 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj ja niestety mam takich włodarzy w szkole że nawet stojaków na rowery nie ma... ale że niedaleko szkoły komisariat jest wiec mój biedny tam stoi pod chmurką... :(
| 20:14 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj Hoho, to u mnie jest zakaz trzymania w szatni rowerów. Ale jakoś po starej znajmości z woźną, udaje mi się go tam przemycić :P
Lukaszdevil
| 20:09 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj Smutno tak ten rower za kratkami. Oj tak nie ma to jak jeżdżenie rowerem do szkoły. Ja kiedyś nawet dostałem wyrazy szacunku od dyrka i mi drzwi otworzył i przytrzymał. :D Ale to było dawno :P
Witek | 18:54 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj Troszke pusto to ja dam komenta :D fajna wycieczka ile zarobiles? ;) Pozdro

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie