Nocne Manewry: Czarny jaworznicki

Niedziela, 17 czerwca 2012 | dodano: 17.06.2012

Jak co roku przyszła pora na jaworznickie, nocne manewry. Tym razem, z racji licznie zapowiadającej się ekipy, postanowiliśmy nie jechać daleko, tylko spokojnym tempem dotrzeć czarnym szlakiem nad zalew Dziećkowice, aby tam zrobić ognisko. W sumie podarowaliśmy sobie czarny szlak, za dużo czasu by zeszło, pokręciliśmy zatem wesoło przez Grodzisko na Byczynę, skąd leśnymi chrzanowskimi ścieżkami dotarliśmy na Groble. Potem już była tylko kolejna przeprawa przez las i wymarzone przez wszystkich ognisko i kiełbaski. Tak posiedzieliśmy aż do rana, zebraliśmy się do powrotu o 5. W domu byłem o 6. Dzięki ekipo za tak liczne stawienie się !

Więcej zdjęć TUTAJ

| 07:19 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Nie było mnie tam...,domagam się powtórki,i to jak najszybciej!:)))
marysia
| 21:05 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Ale macie fajnie, że macie taką dużą, jeżdżącą, zgraną grupę w okolicy :) Nam się to niestety jakoś nie udaje.
efff
| 20:16 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Funio.. poza tym, że chciał zrobić jajecznice ze Świerszcza, to tak.. zachowywał się przyzwoicie:D
| 19:38 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Szkoda że nie mogłem dołączyć.
Czy Janusz zachowywał się przyzwoicie?:))
benasek
| 16:22 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Akcja godna naśladowania!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieupo