Pszczyna

• Sprzęt Specialized Tricross
Piątek, 29 czerwca 2012 | dodano: 29.06.2012

Wczoraj rozkręciłem większość ruchomych elementów w Specu, wyczyściłem i nasmarowałem co potrzeba. Teraz rower chodzi cichutko i nic nie strzela, płynie zwinnie wręcz po asfalcie ;) Do rana załatwiałem parę spraw, kupiłem też sztycę 450mm do Meridy, bo moja stara 350 już jest na maksymalnym wyciągnięciu i obawiam się o ramę. Połatałem też parę dętek.

A po 16:30 szybka traska do Pszczyny. W tamtą stronę przez Miedźną, drogą którą pokazał mi Janusz, z powrotem natomiast na Bieruń. Bardzo przyjemnie, 30 C, do temperatury optymalnej trochę brakuje, ale jutro ma być 34 C, więc będzie idealnie. Jechało się super, do Bierunia z Pszczyny miałem przelotówki rzędu 35-40 km/h. W Jaworznie pokręciłem się jeszcze obok elektrowni i OST, żeby dobić do stu :P

No i w Jeleniu, na dzielnicy Dąb widziałem czarne Lamborghini Murcielago na oświęcimskich blachach. Tłukło się 20 km/h, bo tam są najgorsze dziury w całym mieście :P

Nowe spodenki rowerowe od Airbike, są mega wygodne, głównie dzięki grubej wkładce.

wojtasroweras
| 09:38 niedziela, 1 lipca 2012 | linkuj zazdroszczę widoku Lambo ;)
piofci
| 18:34 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Ty naprawdę masz coś nie tak z tą temperaturą:)
| 05:20 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Jesteś nienormalny,30 stopni i to za mało dla Ciebie!:))
He,he,znam te dziury w Jeleniu,to 3km ode mnie,ten koleś w Lamborgini pewnie więcej Jaworzna nie odwiedzi:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kogod