Szybki Andrychów

• Sprzęt Specialized Tricross
Niedziela, 30 września 2012 | dodano: 30.09.2012

Wstałem o godzinie 12. W sumie nie ma co się dziwić, bo ostatnie dwa dni nie należały do spokojnych i pobudkę w południe i tak zaliczam za sukces. Szczegółów nawet nie będę pisać, ale krajobraz po jednej z imprez przypominał ten z filmu Project X, tyle, że zamiast ognia była woda po kostki i zalane dwa piętra. Szkoda też rozbitych sedesów, umywalek i zakrwawionych ścian, no ale bardziej może nie będę się rozpisywać... :P
W każdym bądź razie potrzebowałem się mocno dotlenić. Wiedziałem, ze Funio z Januszem ruszyli w góry i postanowiłem im wyjechać jak będą wracać. Na początku jechało się tragicznie, poza tym wiał lodowaty wiatr, a ja ubrałem krótkie spodenki. Za Babicami kupiłem energetyka i marsa, trochę mi to pomogło, bo w drodze powrotnej nie schodziliśmy poniżej 30 km/h.
Chłopaki oczywiście musiały jeszcze zatrzymać się na piąte piwo w Byczynie. Posiedzieliśmy chwilę, po czym pojechałem jeszcze na pieczone ziemniaki na zakończenie tego weekendu :)

Reklama mnie zniszczyła. "Piootruusiu!" :D

Janusz507
| 15:36 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Fajnie Piooootrusiu że wyjechaleś nam na przeciw :)
| 09:54 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Chuligan ,awanturnik i pijak...;)
No ale na rowerze dajesz radę:))
k4r3l
| 20:09 niedziela, 30 września 2012 | linkuj I słusznie! :)
| 20:02 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Idzie jesień i zima, szosa pójdzie w odstawkę na rzecz terenu ;)
k4r3l
| 19:53 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Już druga osoba narzeka na zimno - a ja mówię, do lasu, pany, do lasu i w górę! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stpog