Błotna szosa

• Sprzęt Specialized Tricross
Piątek, 23 listopada 2012 | dodano: 23.11.2012

Dzisiejszy wypad z Januszem przypominał bardziej zawody w przełajach niż jazdę po miłych asfaltach. Początek zapowiadał się całkiem dobrze, nie lało i drogi zaczęły nawet wysychać. Niestety przed Miedźną zaczęło kropić, aby po chwili przejść w spokojny deszczyk. Niby nic strasznego, tylko, żebyło 7 C, a w tej temperaturze przemoczone ciuchy niezbyt przyjemnie zaczynają przylegać do ciała.

Jakoś sobie jednak dawaliśmy radę i bez zbędnego marudzenia brnęliśmy dalej. Niestety deszczyk nie był największą atrakcją, jadąc boczną drogą w Oświęcimiu napotkaliśmy na wyjazdy w budów i remonty dróg. Cała droga pokryta była błotnistą, glinianą mazią. Uwaliliśmy się, mówiąc kolokwialnie, w tym bagnie. Najgorzej wyszedłem na tym ja sam, bowiem nieopatrznie wjechałem w tunel za Januszem, w wyniku czego otrzymałem sporą dawkę bagna prosto na twarz. No ale chociaż było wesoło :)

Traska bardzo fajna, cały czas trzymaliśmy się bocznych asfaltów, unikając głównych dróg. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała, bo potem było lodowato. Ostatnim punktem wycieczki był karcher, bo nie można było tak rowerków zostawić.

Na razie jeszcze sucho, mkniemy w stronę Woli:

Towarzyszy nam mglisty klimat:

Przygotowany na deszcz, jeszcze czyste :)

O, już nie...

Maseczka błotna :P

Straszne zdjęcie, tzw. 'Samojebka na Funia"

Rowerki już czyste. Teraz jeszcze tylko pranie wszystkich ciuchów...

| 15:22 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj szosa niczym MTB :D Ale nieraz fajnie się tak wybrudzić :P
Gość | 15:42 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj nie koniecznie na łożyska, wystarczy jest jest mocny strumień odbity od ramy oraz innych części... i chodzi raczej o to żeby nie wpłukać a nie o to żeby wypłukać :P mimo wszystko ryzyko jest większe niż się wydaje
| 07:41 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj Trzeba by specjalnie kierować strumień na łożyska, żeby coś wypłukać, przy rozważnym myciu nic nie grozi ;)

Marysia - no tak, moja przełajówka pierwszy raz od 2 lat widziała przełaj... :P
grigor86
| 20:50 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Ostrożnie z myciem roweru myjką ciśnieniową, można sobie nieźle rower uszkodzić....
Janusz507
| 19:11 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Jak by nie to błotko , to by było słodko :)
marysia
| 18:22 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj W końcu, zdaje się, ty masz rower przełajowy :)
tlenek
| 17:33 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Szkoda szosy w takie bagno :/ Ale przynajmniej niezłe urozmaicenie :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw