Do Katowic sobie pojeść

Środa, 4 czerwca 2008 | dodano: 04.06.2008

Do Katowic sobie pojeść :P

Najpierw śmignąłem z Robertem do Sosnowca, gdzie w rowerowym przymierzałem sobie butki SPD. Chciałem głównie sprawdzić numerację shimano, bo chcę zamawiać przez neta. W Sosnowcu znaleźliśmy Centrum Plaza czy jakoś tak, gdzie jest cinema city i gdzie na posiadaczy kart heyah czekają darmowe popcorny ;P Oczywiście jak ktoś kupi bilet do kina i wyśle SMS :D Ja ani nie kupiłem biletu, ani nie wysłałem sms, tylko wziąłem i zwyczajnie w świecie napisałem wiadomość, że niby od heyah mamy popcorn ;D Przeszło bez trudu. Jedząc owy posiłek, czekaliśmy pod daszkiem, aż przejdzie deszczyk, który w międzyczasie sobie zaczął popadywać. Zrobiło się zimno, ale padła myśl - jedziemy do Katowic na hamburgera :D No to jazda. Przez giełdę w Mysłowiach, główną, na dworzec PKP do małej butki, gdzie sprzedają pyszne i wielkie hamburgery :D Potem jeszcze śmignęliśmy do Silesia City Center, do KFC z nadzieją, że uda się z heyah wycyckać darmową herbatkę Ice Tea :P Jednak to nie przeszło, bo kazali nam coś kupić :P A to niech się gonią ;P
Potem już szybki powrót przez Mysłowice do domków lekko przemoknięci :P

Foty:

Heyah Popcorn :D :

W drodze do Katowic, 3 razy nas deszcz złapał :P :

Duuużeee amu :D :

Spodek:

I rondo ;P :

Ślimak, ślimak pokaż rogi ;D O mało co go nie rozjechałem :P :

To jest coś ! Strzeżony, darmowy, monitorowany parking dla rowerów przy silesia city center :] :

Drogi rowerowe w Katosach :D :

I takie coś na koniec :P :

karla76 | 18:36 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj nooo taka odpowiedź w pełni mnie satysfakcjonuje dziękuje Algra7:))
pozdrowionka
| 22:22 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj Nic dodać, nic ująć ;P Specjalistka :P
algra7
| 22:19 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj zdjęcie nr 9 jest koło Akademii Ekonomicznej bądź też koło osiedla Gwiazdy, jak kto woli ;) Dla bardziej dociekliwych przejście podziemne pod ulicą Roździeńskiego między ulicami Bogucicką a Markiefki :]
| 20:17 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj :P A zdjęcie nr 9 to jest .... :D :D Nie wiem ;D Jechałem na pamięć, tak jak kiedyś wracałem z masy :P To jest gdzieś na południe od Spodka :P, przejazd podziemny pod droga :P
karla76 | 18:09 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj mialam na myśli zdj nr.9:)soreczki przez ten popcorn mam juz omamy;)))
| 17:35 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj karla - parking przy Silesia City Center :)
karla76
| 17:32 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj a gdzie bylo robione zdj nr.8?:)
się nie zastanawiaj Van tylko idz na rower poki tylko wiatr jest a nie deszcz:))
pozdrowionka
p.s narobiłeś smaka na popcorn:)
| 12:49 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj Ola, to tam pracujesz ? jakbym wiedział, to bym wpadł :P
hose
| 00:17 czwartek, 5 czerwca 2008 | linkuj hah czekam aż se kupisz te spd'ki - wtedy będą równe szanse i sprawdzimy co i jak ;)

pozdrower
algra7
| 23:29 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj eeej, to trzeba mnie było odwiedzić w cinema-city w SCC jak już tam byliście ;)
a to zdjęcie z żółtymi barierkami to zaraz koło mojej kochanej uczelni :D chodzę tam prawie codziennie rano i jeżdżę na rowerze czasami ;)
einstein
| 22:43 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj Ty lepiej uważaj z tymi tanimi alkoholami. Jeszcze się publicznie przyznajesz... Ja też się publicznie przyznawałem i widzisz jak na tym wyszedłem :P
| 22:23 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj mavic- ja przecież nie narzekam na deszcz :P I zobacz - zrobiło się chłodniej, popadał deszczyk i się pojawił jakiś większy dystansik :P
mavic
| 22:22 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj Niezła akcja z tym popcornem. Deszczowo, pochmurno a jeszcze wczoraj pisałeś że się nie chce jeździć bo gorąco. I jak jest lepiej jak pada czy jest ciepło?
Ps. u mnie ani kropli :)))
Tobek
| 21:34 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj Złodzieje! :D:D
Popcorn xD
| 21:34 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj Ahaha, zapomniałem napisać :D Bo sobie wlałem sok z wodą do bidonu, poczym się okazało, że tym sokiem było jabckok śliwkowy domowej roboty ;D
sparco
| 21:34 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj no i ten jabol w bidonie wstydzil byś sie :P
| 21:33 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj robin - też się tam zawsze gubię, nie tylko Ty masz takie problemy :P
sparco
| 21:32 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj no i ten jabol w bidonie wstydzil byś sie :P
| 21:32 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj Pozdrawiam Katowice - dla tego miasta kupiłem GPS :-) Bo ile razy można się zgubić!!! Pozdrawiam
sparco
| 21:31 środa, 4 czerwca 2008 | linkuj jeszcze w SCC chciales wysępic popcorn :P ino pan kazal bilet pokazac :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwils