Do szkoły ;P I tyle,

Poniedziałek, 9 czerwca 2008 | dodano: 09.06.2008

Do szkoły ;P I tyle, bo trzeba się pouczyć coś na matmę, coby ta 4 na koniec była :P

Już niedługo powinny przyjść butki SPD Scotta :]

[ Edit 22:49 ]

A tam, musiałem wyjść na rower, przecież cały dzień się uczyć nie będę ;P

Pojeździć sobie nie pojeździłem, bo pojechaliśmy do Stonki po chipsy i do Roberta na posiadówę :D Głównym tematem były zbliżające się gleby z okazji kupna SPD :D

| 22:11 wtorek, 10 czerwca 2008 | linkuj Mam nadzieję, mam nadzieję :P W każdym razie - zabawy będzie sporo :P
mavic
| 22:02 wtorek, 10 czerwca 2008 | linkuj z wypinaniem jako takim nie ma problemu, chyba, że się odwrotnie bloki załorzy :P Ja miałem problem, że o nich zapominałem bo na codzień jeździłem na ostrzaku a od czasu do czasu tylko na authorku. Ale ty nie będziesz miał tego problemu jak jeździsz codziennie.
mnmnc
| 23:26 poniedziałek, 9 czerwca 2008 | linkuj E tam spoko dasz rade - aczkolwiek może poćwicz sobie lepiej gdzieś w ustronnym miejscu, żeby nie robić wiochy przed jakimi lachonami, jak będziesz się wyplątywał z rowera w pozycji bocznej ustalonej (pedałami) :)
sparco
| 23:15 poniedziałek, 9 czerwca 2008 | linkuj hehe a tam gleby :D
SuperAlex
| 19:18 poniedziałek, 9 czerwca 2008 | linkuj Ooo wrzuć foto butów jak dostaniesz, pozdro ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa neral