Na Pogorie :)
Sobota, 5 lipca 2008 | dodano: 05.07.2008

Na Pogorie :)

III i chyba IV a nawet I. Nie wiem, na pewno byliśmy na III. Około godziny 16 pojechałem z Robertem przez Maczki oraz Sławków właśnie w tym kierunku. Jechało się nie najlepiej, wywiało nas i wychłodziło zdeczka. Ale potem wyszło słońce, zrobiło się ciepło, dlatego mogliśmy sobie objechać zalewik. Jak to zwykle bywa pogubiliśmy się w Dąbrowie, z dobre 10 km nabiliśmy po mieście :P
Wracając ujrzeliśmy niezbyt ciekawe, burzowe chmury, z których po paru minutach zaczęło potężnie lać :/ Zmoczeni znaleźlismy most, gdzie przeczekaliśmy główną nawałnicę i potem już powrót w kałużach do domu :)

A, zapomniałbym dodać, dwa razy się ścigaliśmy ze skuterami, raz na asfalcie, na prostym poszło 58, skuter z ledwością osiągnął 60, a dwa na szutrowej drodze obok Pogorii jakiegoś ogarka wyprzedziłem przy 48km/h, gostek się kurczył ile wlezie, ale nic to nie dało :D
Foty:

I zaczęło padać... :

Robert :D :

Potem wyszło słońce... :

Heh, akurat kładli nowy asfalt, fajnie to wyglądało jak parował w deszczu :D :

No ;) To pozdrawiam :)

| 20:48 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj banasek - już nie ma ciasta, znikło w parę godzin po upieczeniu ;-)
benasek
| 19:51 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj vanhelsing, jak to Ty zrobiles ta wyrwe swoimi oponkami na piatym zdjeciu, to gratuluje kopyta, a ciastem moglbys sie podzielic. Najlepiej przyjedz i przywiez cale!
uri90
| 18:12 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj dobry deszczyk nie jest zły ale zły deszczyk nie jest juz dobry :) pozdr
azbest87
| 00:38 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj pogoda w kratke tak samo jak mialem ja:)
Pozdro!
sparco
| 23:30 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj aa i dokładke dostałem jeszcze <mniam>
| 23:27 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Ciasto było bardzo dobre :)

a z pogodą to wiedziałem że tak będzie xD
rogatka
| 22:16 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj mrrr kocham rabarbar :D
daniello24
| 22:07 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Podoba mi się to ostatnie zdjęcie. Niczym z takiego hollywodzkiego filmu katastroficznego :D

pozdro
| 21:19 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Lipcowy lekki deszczyk nie jest zły :P Pozdrawiam
mavic
| 20:49 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Fajna wycieczka, szkoda że was deszcz złapał.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asobo