Terenowo.

Dziś była

Niedziela, 6 lipca 2008 | dodano: 06.07.2008

Terenowo.

Dziś była ustawka z ludkami ze starego jaworznickiego forum rowerowego. Razem ze mną i Robertem zebrało się 5 osób. Jako iż jeżdżą oni głównie w terenie, pojechaliśmy dziś leśnymi szlakami na zamek do Lipowca. Parę razy się pogubiliśmy w trasie, ale trzeba powiedzieć, że tereny do jazdy znają super ;) Ukształtowanie podobne jak w górach, ostre podjazdy i równie ostre zjazdy ;)
Tutaj nakręciłem jeden filmik ze zjazdu ;)
Właśnie po tym zjaździku zuważyłem, że coś mi przerzutka dziwnie chodzi ;D Okazało się, że wykrzywił się hak, na szczęście dało się jechać dalej :P Parę metrów dalej najechałem na Roberta, bo się zatrzymał na środku drogi, a ja podziwiałem krzywą pracę deorki ;D Skończyło się tylko na siniakach ;D
Na zamku krótka przerwa, poczym powrót do domu cały czas zielonym szlakiem rowerowym. Znowu przygody, znowu się ktoś zgubił, znowu ktoś pojechał nie tam gdzie trzeba :D
Ale generalnie bardzo fajna odskocznia od codziennej szosy ;) Tylko rower się strasznie niszczy przy takiej jeździe ;D

To było 64,39 km w czasie 3:39 ;]

Foty:

Robert ( II :D ) z Kubą :

Przez asfalt... :

...bezdroża... :

...podjazdy...:

po jazdę na jednym kole...:D :

...jedziemy... by się pogubić w terenie :D :

;)

Robert ( I ) :D :

Ile tego dziadostwa do takich kolorów leci... :

I nasze rowery :

A potem jeszcze 7 km do babci naprostować hak. Udało się to zrobić, jednak miałem trochę problemu z wyregulowaniem przerzutek, nie chcą teraz dobrze działać ;/ Jakoś nigdy ta czynność mi dobrze nie wychodziła, trzeba się będzie przejechać do serwisu :P

Pozdro :)

Galen
| 23:21 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj Ja po dzisiejszych podbojach Ślęży mam dość terenu. Momentami były takie kamolce, że iść się ledwo dało, bo o kręceniu nie było mowy. Ciekaw jestem kto tam wyznaczył szlak rowerowy. Chyba dla dowhill'owców :]
Pozdrawiam!
sparco
| 22:54 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj kuba jaki spam :) no a wypad był bardzo fajny :)
kuba_lolski | 22:29 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj wypad ogólnie super i w ogóle :D thx za jadze w terenie jak w terenie nigdy nic nie wiadomo :D ;] ale ogólnie było fajnie :D tyle razy sie jeszcze nie zgubiłem co z wami xD ale ogólnie fan i to sie liczy ;] pozdrawiam ;)
kuba_lolski | 22:28 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj wypad ogólnie super i w ogóle :D thx za jadze w terenie jak w terenie nigdy nic nie wiadomo :D ;] ale ogólnie było fajnie :D tyle razy sie jeszcze nie zgubiłem co z wami xD ale ogólnie fan i to sie liczy ;] pozdrawiam ;)
kuba_lolski | 22:25 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj wypad ogólnie super i w ogóle :D thx za jadze w terenie jak w terenie nigdy nic nie wiadomo :D ;] ale ogólnie było fajnie :D tyle razy sie jeszcze nie zgubiłem co z wami xD ale ogólnie fan i to sie liczy ;] pozdrawiam ;)
| 21:22 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj rogatka fajne okolice, zarówno teren jak i szosa ;)
rogatka
| 21:20 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj ee tam...ciekawe ile ja mam do lipowca... 47km... hmmm... muszę to przemyśleć :D
QRT30
| 21:15 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj Zjazd super sam bym takim chętnie pomknął. Ja unikam asfaltu jak ognia, dziś wyjątkowo pojechałem około 10 km. ale już miałem dosyć. Jedynie co mi się z asfaltu podoba to średnia ponad 30 km/h.
| 21:00 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj a zamek taki byle jaki jest, trzeba dobrego sprzętu, żeby go ładnie uchwycić :P Na jakiejś wycieczce z kwietnia powinien być :P
rogatka
| 20:56 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj a gdzie zamek na zdjęciach? :P
zazdroszcze terenu, ja dziś sam asfalt :P
uri90
| 20:29 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj hmmm dawno nie widzialem terenu ;)
| 20:21 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj Jazda terenem to zawsze coś nowego. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieupo