Na działkę pozbierać...

Na działkę pozbierać...

...porzeczki :D :

...agrest :

... i wiśnie, którym nie zrobiłem zdjęcia, bo wszystkie zjazdłem :D

Przy okazji wypucowałem rowerek. Akurat zaczęła się burza jak czyściłem, więc pozostało mi myć pod tarasem :D
Potem jeszcze na stację dopompować kółka przed jutrzejszym Krakowem. Będzie dużo km, szybko i extra :D O ile nie będzie padać ;]

Pozdro;)

Djablica | 20:04 środa, 9 lipca 2008 | linkuj podaj adres tych porzeczek ;p
| 11:12 środa, 9 lipca 2008 | linkuj Udanego wyjazdu, choć tu teraz pada, ale przeżyjecie, jest tu dużo mostów. Pozdro
JPbike
| 10:31 środa, 9 lipca 2008 | linkuj czerwone porzeczki z cukrem .... pycha :-)
udanego wypadu do krk-a :-)
jahoo81
| 08:40 środa, 9 lipca 2008 | linkuj Widzę Van, że ładnie się bawisz W takim tempie to 2 tysiaki Ci w lipcu stukną :)
Ja się rozleniwiłam... I niestety jestem dość zapracowana :)
Pozdrawiaqm Tak trzymać :)
Aga
| 22:38 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj Mavic wyjąłeś mi te słowa z klawieśnicy, chciałam to samo napisać :D i z cukrem porzeczki mmmmmmmmmmniammmmmmm :)
oj ja kiedyś namiętnie jeździłam we wakacje na zbiory wiśni, czereśni, truskawek... agrestu, ten ostatni mój najmniej ulubiony bo dużo leciało przekleństw :D to były czasy hihihi
uri90
| 22:01 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj e to ja dzisiaj zaszalalem bardziej niz ty :p prawie dwa razy wiecej km haha
| 21:32 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj aliszja - ło jezu, to ja współczuję :D Dziś oberwałem 2 krzaki i już miałem dość :P

DMK- wpadajcie, tylko się pospieszcie, bo już prawie nic nie zostało :D

aliszja
| 21:29 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj Wybacz, ale niedobrze mi się zrobiło na widok tych zdjęć... :| Mam ok. 3 hektarów tego czerwonego gnojstwa do oberwania - 2-3 tygodnie wyjęte z życia :D
Pozdro :)
De5troy3r
| 20:55 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj To mi narobiłeś smaku :-P

Pozdrawiam,
Piotrek.
mavic
| 20:48 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj ...mmmm, porzeczki - pycha :) :)
KalaRadka
| 20:39 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj o i tak trzymać! połączenie bikepasji i łakomstwa;) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alneg