Błotko ! :D

Padało

Poniedziałek, 14 lipca 2008 | dodano: 14.07.2008

Błotko ! :D

Padało od wczoraj. Tzn były co chwilę burze i nijak nie dało się wyjść. Dziś lekko kropiło, dlatego nie zważając na ten drobny deszczyk wyciągnąłem Roberta na jakiś rower. Pojechaliśmy terenowo, przez las na Sobieskim oraz Jeleń na Dziećkowice. Cały czas slalom między kałużami. Powrót przez las na Zalanym w całkowitych ciemnościach i schizowanie się od dzików po psychopatów czyhających w krzakach ;D Pod koniec widziałem w lesie jakiś dziwny obiekt podobny do psa, Robert mi nie wierzył ;D
Upaprani cali od błotka w lekkim deszczyku przed 22 zajechaliśmy do domów.

Rowerek na Dziećkach, słaba jakość, bo ciemnawo już było :/ :

Zdjęcie z wczoraj; chmury burzowe nad moim blokiem, jeszcze nigdy nie widziałem taki dziwnego koloru chmurek...:

(zdjęcie w lepszej jakości po klinięciu w miniaturkę :) )

Misieq
| 08:44 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj To były okolice Starego Smokowca i Srbskiego Plesa . Bierz rower bo tam sa śliczne traski . kilkunastokilometrowe podjazdy i można jeździć po szlakach turystycznych
cekin
| 23:52 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj Widziałeś dzika, bo miałeś ochotę na golonkę, albo karkówkę... pogoda wszędzie jest taka niestety;/
SuperAlex
| 22:58 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj "na jakiś rower" i "dziwny obiekt podobny do psa" mnie rozwaliły haha ;D u mnie tez lipa z pogodą ;/
| 22:38 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj schabik schabik ;D

Ja ciiii mówię, był w krzaczorach, siedział i się gapił, brrrrrrrr :[
sparco
| 22:36 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj takie są objawy jak się dużo je :) może ty tam mielonego widziałeś :P
| 22:35 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj Taka pogoda wszędzie, u mnie dziś papierkowa robota przeważyła, roweru zero. Pozdrawiam
| 22:31 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj było było było !!!!!
sparco
| 22:23 poniedziałek, 14 lipca 2008 | linkuj tam nic nie było :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzie