Terenowo w dalszym stopniu

Wtorek, 15 lipca 2008 | dodano: 15.07.2008

Terenowo w dalszym stopniu ;)

Pojechałem z Robertem na objazdówkę Kamieniołomów... Ale..
Jakoś mi to pisanie nie idzie, nie wiem co napisać ;D Może powiem tyle, że było fajnie, dużo błotka, dużo ciekawych zjazdów i podjazdów, po drodze spotkaliśmy także Kubę, który też wracał z jakiegoś terenu:P itp itd :P Może więcej wam powiedzą fotki, bo dziś nie mam weny do pisania czegokolwiek. Rany... :P

Kotki ;D :

Komuś przez pole :P :

RRRobert ;D :

Znaleźlismy dziś 2 bunkry. Jeden w skale kamieniołomu, niestety był świeżo zamurowany, więc wejść się nie dało. Drugi to raczej jakieś przejscie przez wały na jakieś górce nieopodal Dobrej :

Meridka, po dwóch dniach błota prosi się o mycie ;D :

Zalane kamieniołomy, obok tego jest baza nurkowa Dolomity ;) :

Ropucha na asfalcie, na środku dosyć ruchliwej drogi ;D Mnie o mało co nie przejechało auto, więc ona raczej szans nie miała ( chciałem ją przenieść, ale mnie strąbili ;D ):

Pozdro ;)

Neira
| 18:28 środa, 16 lipca 2008 | linkuj Dzięki za miłe słowo na moim blogu.

Twój dziennik robi wrażenie. Zdjęcia z ostatniej wyprawy świetne, piękne widoki. A że amatorką kotów jestem, to pierwsza fotka mnie rozczuliła. :-)

Pozdrawiam!
| 15:12 środa, 16 lipca 2008 | linkuj =) Udanych wakacji :)
Mlynarz
| 14:34 środa, 16 lipca 2008 | linkuj Pozdrowienia z Bornholmu od Mlynarza i Matyska! :D
sebekfireman
| 00:19 środa, 16 lipca 2008 | linkuj Jak ja lubię takie kamieniołomy :)
| 23:20 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj cekin forma jest cały czas, czeka spokojnie na jakiś dalszy wypad :P Po prostu nie codziennie muszę kręcić sety, wakacje są też od odpoczynku, od rowerka czasem też ;)

Pozdro;)
cekin
| 23:15 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj widzę, że wracasz powoli do formy i kręcisz coraz więcej km:) a zdjęcia są bardzo fajne:) szczególnie zwierzątka:D:D:
| 23:04 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj Kamieniołomy bardzo ładne, podobne trochę do naszych, ale nie zalane. Pozdrawiam
algra7
| 22:33 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj jaki śliczny kicio :D ale nie sądzę, żeby się polubił z moim szczurkiem ;)
karla76 | 22:28 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj czudny Kotek , a mam nadzieje że ropuszka jednak przeżyła:)))
| 22:20 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj o jaka wstręciuchowa ropucha! ;d tfu ! fee!
rogatka
| 22:09 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj koooociooooo =^.^=

a ropuche trza było usunąć z drogi, nawet poświęcając własne życie lub zdrowie :P
QRT30
| 21:57 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj Fajnie wyglądają te kamieniołomy.
sparco
| 21:56 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj mój kotek xD jak by ktoś chciał z Jaworzna lub okolic to pisac do mnie :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ytuma