Dziś bardziej trenigowo,

Środa, 16 lipca 2008 | dodano: 16.07.2008

Dziś bardziej trenigowo, bo ostatnie dni były lekko mówiąc zamulaste. I także dziś się tak zapowiadało, początkowo nie chciało mi się kręcić w ogóle, jednak po przejechaniu około 10 km coś pękło i nareszcie nacisnąłem mocniej na pedały ;)
Przy okazji mogłem przetestować nowo kupione klocki SNG ze stajni Krossa, kupiłem jak na razie tylko na przód, bo jeździłem już na gładziutkich. Można stanąć na przednim kole bez problemu, czyli jest dobrze ;-). Dodam, że z wymiennymi okładzinami, więc na przyszłość będzie taniej :P
Trasa : Dom-Zalane-Jeleń-Byczyna-Jeziorki-Wilkoszyn(cmentarz)-Centrum-Pechnik-Dom.
Pogoda w końcu robi się ładniejsza, lekkie chmurki i 22 C, bez wiatru.

Dziś tylko jedna fotka, bo jak wczoraj nie miałem weny na pisanie, tak dzisiaj nie było ochoty na robienie zdjęć. Zresztą czego, jeździ się tymi traskami co chwilę.
Nowe klocuchy:

Pozdro ;)

| 19:05 czwartek, 17 lipca 2008 | linkuj No właśnie, 20 gramów więcej, co to to nie :P
kundello21
| 00:33 czwartek, 17 lipca 2008 | linkuj Trzeba sobie aparacik na głowę przyczepić i spust migawki w manetce na kierownicy:P
| 22:40 środa, 16 lipca 2008 | linkuj Mam to samo co DMK77, nawet na nowej trasie też mi się nie chciało :-) Chyba to wina pogody :P
sparco
| 22:35 środa, 16 lipca 2008 | linkuj no prosze van wraca do formy, co rusz to dystans wiekszy :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl