Pierwsza przejażdżka po przybyciu

Sobota, 2 sierpnia 2008 | dodano: 21.08.2008

Pierwsza przejażdżka po przybyciu na miejsce pobytu. Z racji tego, że w Jaworznie w ostatnim czasie lekko zamulałem, postanowiłem przyspieszyć tempo i zobaczyć na co mnie stać. Pojechałem bardzo przyjemną traską z Krościenka do Szczawnicy, skąd slalomem między ludźmi na słowacką stronę Dunajca, do Pienińskiej Chaty. Tam krótki postój, pierwszy przejazd przez strumyczek i powrót tą samą trasą.
Wyszło 13,76 km w czasie 00:30:25 , co daje niezłą średnią 27,7km/h

A wieczorkiem już spokojnym tempem zaznajomić się z pobliskimi wzniesieniami. Pojechałem do dwóch źródełek, zaliczyłem podjazd pod Sokolicę i pokręciłem się po centrum. Pogoda zdążyła się już popsuć, w wyniku czego rower i ja zamieniliśmy się w błotnistą papkę.
15,04 km w czasie 00:55:38

Zdjęcia:

Świeżo po przyjeździe, meridka podróżowała ze średnią prędkością 75km/h :P :

Po stronie słowackiej, zamulony Dunajec:

Pieniński Park Narodowy:

Nie podoba mi się ten znaczek... :

Mało fotek, bo pogoda nie sprzyjała ;]