Chyba najlepsza wycieczka

Wtorek, 19 sierpnia 2008 | dodano: 22.08.2008

Chyba najlepsza wycieczka całego pobytu, 144 km przez spore góry do Zakopanego. Wyjechałem po 8 i zaraz za Niedzicą spotkałem szosowca na srebrnym giancie. Okazało się, że także jedzie do Zakopca, więc znowu mi się poszczęściło i miał mnie kto ciągnąć :D Cały czas jechaliśmy trasą wrześniowego TDP, zaliczyliśmy wspólnie premię górską kolarzy - przełęcz Łapszanka. Dalej szybkimi zjazdami przez Bukowinę Tatrzańską i Poronin do Zakopanego. W nim jak zwykle nic ciekawego, tłok, masa ludzi i smród spalin. Podjechałem sobie pod szlak na Rysy, pokręciłem się po Krupówkach i po krótkim odpoczynku zabrałem się za powrót. Zmieniłem lekko trasę, zamiast przez Łapczankę, pojechałem przez Czarną Górę. Podjazd ciężki, ale widoki cudowne. Całe tatry jak na dłoni. Potem zjazd do Łapsz, gdzie powoli zaczął mnie wyprzedzać autobus, więc się zabrałem za nim. Jakieś 7 km w tunelu ze średnią 58km/h ;) Powrót przez Czerwony Klasztor.
Było super ;)

W Bukowinie Tatrzańskiej:

Droga do Zakopca:

Giancik 8 kg ;] :

Gostek wymusił pierwszeństwo i poooleciaał :P

Monster Hammer ;) Reklamuje sami widzicie co :P :

Wielka Krokiew:

Powrót, super widoki na Tatry:

Kategoria 100-200 km, Pieniny 2008

DARIUSZ79
| 20:02 środa, 3 września 2008 | linkuj Ach te MAlownicze krajobrazy :D ach chce się tam być :) i seteczka zaliczona Pozdr Dariusz
| 13:42 środa, 3 września 2008 | linkuj kosma data jest dobrze, ta data 22 jest pewnie przez photoshopa, wtedy obrabiałem te fotki.
kosma100
| 23:53 wtorek, 2 września 2008 | linkuj Chyba źle masz datę ustawioną w aparacie - fota wozu do góry kołami datowana jest na 22 sierpnia ;D
Tego Hammera mijałam też parę razy ;)
I byłam w tym samym terminie co Zakopcu ;p
Pozdrawiam ;)
Mlynarz
| 14:59 niedziela, 24 sierpnia 2008 | linkuj Dałbym wiele za te widoki ale na razie nie mogę tam pojechać. :)
Za taką szosą to ciężko się chyba utrzymać - zacny rowerek. :D
Krasula też fajna na zdjęciu. ;P
cwiekson | 13:55 sobota, 23 sierpnia 2008 | linkuj ooo i ja też.
aguus_ | 10:48 sobota, 23 sierpnia 2008 | linkuj ooo, ja też jeszcze niedawno szłam tą drogą w Bukowiny Tatrzańskiej.
aa widoki rzeczywiście cudowne. szczególnie przy idealnie błękitnym niebie i 35 stopniowym upale.
;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziest