Terenowo po lesie ;]
Poniedziałek, 29 września 2008 | dodano: 29.09.2008

Terenowo po lesie ;]

Nic wielkiego, nie zamierzam na razie bić setek, spokojnym tempem, ubrany w co się dało pojechałem z Robertem na Jeziorka, Grodzisko i Bory. Poszwędaliśmy się po ścieżkach leśnych przez Byczyną i po ciemku już, obwodnicą do domu. Ziimno, dobrze, że miałem czapeczkę pod kask ;)

I jakieś fotki, nareszcie akutalne :P :

Pozdro ;)

Pawel94
| 10:45 sobota, 4 października 2008 | linkuj Cześć, co do Twojego pytania to większość moich wycieczek wygląda jak ta twoja i zdarza mi się nie wpisać jej. Poza tym moi rodzice są myślami w epoce jubilata:/ Teraz szukam jakiegoś klubu kolarskiego ale jakoś nie mogę się doszukać:/ Jest źle:( ale może uda mi się coś zdziałać...
| 12:11 środa, 1 października 2008 | linkuj Roberta

Tamten link nie działa :P
| 12:09 środa, 1 października 2008 | linkuj Boo ale to do Roberta uwagi ;P Ja miałem długie, ocieplane spodnie :P
Booo
| 16:36 wtorek, 30 września 2008 | linkuj van szanuj kolana, na całe życie dostałeś ich tylko jeden zestaw ;) Przy takich temperaturach jakie ostatnio mamy nawet ja jeżdżę w długich gaciach, mimo że jestem zimnolubny :P
| 22:12 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj wreszcie!:) rozkręć jesienne bajkerowanie!..;> czekam na opis i fotki z dalszej wyprawy..;>
mavic
| 22:09 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj Zimno ale w krótkich spodenkach? To chyba nie najlepszy pomysł.
djk71
| 21:46 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj Oj, tak czapeczkę trzeba będzie wkrótce znaleźć....
| 20:36 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj Trzymaj się i nie daj się choróbskom :-) Pozdrawiam
Tobek
| 20:14 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj Dobrze, że wracasz. Oby na długo, siodło Ci przeznaczone.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ekbyl