Dom-Szkoła-Dom-Rejestracja na komisję wojskową-

Środa, 22 października 2008 | dodano: 22.10.2008

Dom-Szkoła-Dom-Rejestracja na komisję wojskową- Dom. Do woja chcą mnie wziąć niedoczekanie ich jedne :P

Pogoda ładna, cielutko, jakieś 18 C :)

Parę fotek z kiedyś tam :

Zakwitły parę dni temu, nawet ładnie wyglądają :) :

Zachód:

Pozdro :)

| 14:37 sobota, 25 października 2008 | linkuj misiacz - nie ma za co ;) Próbuj, próbuj.

shem - no wiem, jesteśmy ostatnim nękanym rocznikiem :P
shem
| 13:13 czwartek, 23 października 2008 | linkuj Van, w przyszłym roku już zapowiadają armię zawodową, więc wystarczy zamulać do końca roku w jakiejkolwiek szkole... Powodzenia
misiacz.bikestats.pl | 09:17 czwartek, 23 października 2008 | linkuj Dzięki za obszerną i precyzyjną instrukcję. Teraz tylko muszę teorię jakoś na praktykę przełożyć, a że nie mam w tym żadnego prawie doświadczenia, więc muszę pogłówkować i zachować ostrożność! No i dzięki za gratulacje za 5.000 km ! :)))
Mlynarz
| 22:45 środa, 22 października 2008 | linkuj Już widzę jak Cię biorą do woja. :D
Wbrew pozorom nie jest tak łatwo pójść do armii. Ja już dostałem dwa bilety i dalej nie ma mnie w woju. hehe

Anonimowy tchórz | 22:27 środa, 22 października 2008 | linkuj Ależ oczywiście,też muszą się troszke upocić,he,he!!!
bananafrog
| 22:18 środa, 22 października 2008 | linkuj Hmm... ja już dawno 'po wojsku'. Teraz żałuję, że się nie załapałem do takich 'bike soldiers' ;). Artykuł ciekawy.
marcel
| 22:14 środa, 22 października 2008 | linkuj Dzięki wielkie!!!
| 22:10 środa, 22 października 2008 | linkuj no brakuje tylko gorących dziewcząt,kolego!
| 21:27 środa, 22 października 2008 | linkuj NAWET COŚ TUTAJ O TYM PISZE
mavic
| 21:18 środa, 22 października 2008 | linkuj W Szwajcarii jest Armia Rowerowa.
| 21:08 środa, 22 października 2008 | linkuj Mnie już obowiązkowe wojsko ominie, bo jestem ostatnim rocznikiem, do którego przychodzą wezwania, bo teraz ta zawodowa armia itp :P

Robin jakby coś takiego było, to bym poszedł bez zastanowienia :P 3 pułk kawalerii rowerowej, albo Dywizjon Merid Bojowych :D

mavic
| 20:23 środa, 22 października 2008 | linkuj Na pewno cię nie wezmą. Szkoda czasu na wojsko. Tyle czasu bez rower... koszmar.
Misiacz
| 19:42 środa, 22 października 2008 | linkuj Hej! Pomijając mój zachwyt nad zdjęciami to mam do Ciebie pytanie techniczne - w jaki sposób wstawić na stronkę bikestats linki do ulubionych "bikestatowiczów"? Twoja stronka jest godna polecenia i ciekawa i chętnie bym ją podpiął. A drugie - czy wiesz może jak tu wstawić licznik odwiedzin?
| 19:18 środa, 22 października 2008 | linkuj Słyszałem, że wybierasz się do Szwajcarskiej Gwardii Rowerowej :-) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejz