Dom-Szkoła-Dom

Ło ludy, jak

Piątek, 24 października 2008 | dodano: 24.10.2008

Dom-Szkoła-Dom

Ło ludy, jak zimno, w nocy było 0 C, nad ranem, gdy jechałem do szkoły nie lepiej... Standardem stał się zestaw czapka+rękawiczki zimowe.
I znowu dziś autobus wyprzedzałem :P

Pozdro :)

mavic
| 22:34 niedziela, 26 października 2008 | linkuj W ramach rozgrzewki wyprzedzanie autobusów przed szkołą :D Blisko masz to nie zdążysz nawet się rozgrzać/zmarznąć :)
jeremiks | 12:47 sobota, 25 października 2008 | linkuj thx za commenta... tereny do jazdy mam po prostu boskie, to nie tylko Beskidy, ale też Słowackie górki... Okolice Jaworzna też są niczego sobie... Pozdrowery z Żywca :-))
mogilniak | 10:57 sobota, 25 października 2008 | linkuj heh a ja wczoraj miałem przyjemność oglądać minę pani kierującej maluszkiem, gdy ją wyprzedzałem ;)
Też wczoraj pierwszy raz czapkę założyłem :( Ale rękawiczki już dawno zakładałem
Mlynarz
| 21:02 piątek, 24 października 2008 | linkuj Tak, czapka musi być, rękawiczki też.
A jako, że nie mam we Wrocku rękawiczek to dziś rano rower odpuściłem.
Na termometrze rano miałem ZERO stopni... masakra. :/
| 20:10 piątek, 24 października 2008 | linkuj Robin zaraz będzie świeża muza :P

Platon - no ja się bardziej boję o zatoki, bo ostatnio często się odzywają..
Platon
| 19:59 piątek, 24 października 2008 | linkuj Czapka i zimowe rękawice ? Jak tak jeżdżę od początku października :) Zauważyłem prostą zależność, brak czapki = boląca głowa przez cały dzień.
| 19:56 piątek, 24 października 2008 | linkuj Tu to można chociaż muzy posłuchać!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyzyc