JaworSprint 2008.

Dziś,

Niedziela, 30 listopada 2008 | dodano: 30.11.2008

JaworSprint 2008.

Dziś, z okazji jutrzejszego otwarcia obwodnicy miasta, zorganizowano wyścig samochodowy Jaworsprint ( Info. )Pojechałem zostawić rower u Roberta i poszliśmy razem oglądać wyścig. Generalnie to fajna sprawa, Kajetanowicz nawet przyjechał, woził naszego prezydenta po trasie... Potem prezio wyszedł ładnie hmm... zmulony :D
Porobiłem zdjęcia i pojechałem do domu.
Pogoda dziś zrobiła się cudna, dawno takiej przejrzystości powietrza nie widziałem, z okna widzę całe pasmo Beskidu Śląskiego, Małego i chyba nawet kawałek Żywieckiego. No i majaczy mi się albo Barania Góra albo Skrzyczne :]
Na rower bym poszedł, ale trzeba się uczyć :/

A, zapomniałem dodać. Z racji tego, że kupiłem sobie aparat i fotki są lepszej jakości niż z telefonu, wracam do standardowej wielkości zdjęć, to jest 800x600. Wg mnie lepiej wtedy jest, bo można się poczuć jakby się było w miejscu zrobienia zdjęcia, gdy fotka jest na cały ekran :)

Także dziś większe, z rajdu:

A to dzisiejszy widok z mojego okna. Nie chodzi o góry, bo one są na prawo, ale o całkiem ładne chmurki ( HDR )

Pozdro :]

ggrzybek | 23:30 wtorek, 2 grudnia 2008 | linkuj Chmury... Oraz Fiat 125P.... Rewelka...!!
| 22:10 wtorek, 2 grudnia 2008 | linkuj Teraz te obwodnice wszędzie wyglądają tak samo
Platon
| 17:27 wtorek, 2 grudnia 2008 | linkuj Po pierwszych zdjęciach pomyślałem, że to kawałek ósemki na trasie Wrocław - Oleśnica ;]
mavic
| 19:46 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj ...ostatnia fota.
| 19:21 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj Ładny ten samochodzik z pierwszej fotki ale ostatnia jest naprawdę super!
| 12:12 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj W Trzebini, jak jest zakręt od strony Kraka w centrum Trzebini w stronę lewą, to się jedzie prosto :P Tzn znowu nie taki mój, ale tak często tam jeżdżę, że sobie chyba tak mogę powiedzieć :P
Marczyk92 | 12:06 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj no właśnie, gdzie ten twój BALATON dokładnie się mieści ?
olo81
| 18:46 niedziela, 30 listopada 2008 | linkuj Widok z okna zajebisty, świetnie wyszła fotka.
Rafaello
| 18:10 niedziela, 30 listopada 2008 | linkuj o widzę że nawet fiacisko jeździło.taki rozmiar zdjęć spoko,ja lubię duże zdjęcia wszystko dobrze widać
pozdro :)
| 16:14 niedziela, 30 listopada 2008 | linkuj HDR niezły i zdjęcia Fiata również nadałeś mu atmosferę. pozdrawiam
QRT30
| 16:05 niedziela, 30 listopada 2008 | linkuj Zdjęcie z okna jak malowane :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa okimz