Śnieżny armagedon

• Temperatura -2.0°C
Środa, 18 lutego 2009 | dodano: 18.02.2009

To już nie jest apokalipsa, to już istny armagedon ! Śnieg pada praktycznie bez przerwy od dobrego tygodnia. Na odkrytych przestrzeniach napadało z pół metra, tam gdzie robią się zaspy to jeszcze więcej. Ale co będę gadać, połowa Polski tak ma ;) Dziś pojechałem znowu w teren, jednak szybko okazało się, że nie jest to najlepszy pomysł. W lesie ścieżki albo totalnie zasypane ( niestety w takiej ilości się już nie da kręcić ) albo rozdeptane tak, że wpada się w 20 cm dziury. Pomęczyłem się tak przez dobre 5 km, po czym wjechałem na drogę. Tam trochę lepiej, ale jakoś niepewnie się czuję. Za to średnia na śliskim asfalcie fajna - jakieś 30 km/h bez oporów ( tak to jest jak się jedzie po lodzie :D ). Pojechałem potem na Dąbrowę i główną, przez Elektrownię do Roberta, żeby obczaić igloo, które z nudów wybudował dla bratanicy :P Przyjazd skończył się na śnieżnej bitwie na łopaty :D A potem już do domu w śnieżycy, która trwa sobie cały czas, że nic praktycznie nie widać :P

Zdjęcia:

Igloooo:

Pozdro :)

Kategoria Śnieżnie, 0-50 km

| 10:26 środa, 25 lutego 2009 | linkuj ememka - teraz jest odwilż, więc na polu jest okropnie ;P

Darecki - było zamieszkałe tymczasowo przez 5 letnią dziewczynkę ;)

Pozdro !
Darecki
| 08:33 środa, 25 lutego 2009 | linkuj Sorki, ale czy te te te igloo jest zamieszkałe :-)
ememka
| 00:07 środa, 25 lutego 2009 | linkuj Kurcze ale w PL swietna zima;) bardzo lubie jezdzic po sniegu:)
PS bardzo fajne fotki:)
uri90
| 00:17 sobota, 21 lutego 2009 | linkuj iglo :) jak by cie zasypało to już wiesz gdzie byś mógł przenocować :D
kundello21
| 00:30 czwartek, 19 lutego 2009 | linkuj U mnie ścieżki są nawet czasami lepiej odśnieżone niż ulice, ale za to pełno na nich piachu z solą:/
sebekfireman
| 20:48 środa, 18 lutego 2009 | linkuj Jak chcesz to możemy się zamienić - Ty dasz mi te masy śniegu a ja Tobie przekażę ten paskudny ciągle wiejący wiatr :)
sparco
| 20:19 środa, 18 lutego 2009 | linkuj ja sie nie nudze :P
aniaaa | 20:14 środa, 18 lutego 2009 | linkuj yy ahaaa xd

taa on tylko sie nudzi ^^

`Przyjazd skończył się na śnieżnej bitwie na łopaty` nooo ja nie mam slow do was <lol2>
nastepnym razem wezcie mnie na bitwe ^^
mogilniak | 19:53 środa, 18 lutego 2009 | linkuj Ale przesada z tym śniegiem. U nas może z 1cm się uzbiera.
Za to szkła i gwoździe leżą :( Ostatnio wymiana opony i dętki i zaraz dwa kolejne łatania :(
Anonimowy robin | 19:13 środa, 18 lutego 2009 | linkuj Najlepiej wyglądają ścieżki rowerowe i chodniki. Drogowcy nawet o tym nie pomyślą. U nas to samo. A na alejkach i w lesie coraz lepiej śnieg ubity można szaleć. Pozdrawiam
miciu22
| 18:53 środa, 18 lutego 2009 | linkuj Na Podkarpaciu identyczne warunki :) czasem z buta, ale radocha z jazdy po lesie jest niesamowita :D
JPbike
| 18:29 środa, 18 lutego 2009 | linkuj Ale u Was masa śniegu ... nie pamiętam czy kiedykolwiek tyle widziałem na własne oczka ...
A u mnie obecnie leży go najwyżej 5 cm ...
Fajna ta magia zaśnieżonego lasu :)
bolek117
| 18:16 środa, 18 lutego 2009 | linkuj Pozytywnie jest w śniegu. O ile nie jest wydeptany no i oczywiście nie wyżej niż do supportu.
Magia lasu...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktakz