Obiecany filmik

Poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | dodano: 06.04.2009

Filmik nie najlepszej jakości, ale było ciemno i trzęsło niemiłosiernie. Beznadziejnie też obrobiony, ale nie wiem dlaczego WMM nie chce się pogodzić z filmami z aparatu, a na lepsze programy mam za słaby komputer:P

A dziś pojechałem sobie po szkole do babci, zawieść zakupy. Potem do Roberta, bo wyczyścił sobie cały rower, i kupił jakieś smary, które bym sobie mógł użyć. Generalnie dopiero teraz się przyjrzałem rowerowi- wygląda tragicznie. Jest ubłocony totalnie, poza tym klocki hamują blachą, przerzutki nie są wyregulowane i haczą o wózek, a nowy łańcuch skrzypi fatalnie. Będę chyba musiał jutro go umyć na działce, bo aż żal jeździć.

I takie jedno zdjęcie z komórki, bo zapomniałem bateri do aparatu:

Pozdro :)

Nemo | 21:33 piątek, 17 kwietnia 2009 | linkuj Panowie zapraszam na kolejne Nocne Manewry chętnych zapraszam gg 3458165.
Następnym razem też postaram się zapewnić duże emocje.
mogilniak
| 19:31 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj Nie ważna oprawa, ważna treśźc filmiku ;)
Misiacz | 12:44 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj A mi się filmik podoba !
Rafaello
| 21:30 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj No co,filmik spoko,na asfalcie jak nie trzęsie wszystko dobrze widać.
pozdr :)
Galen
| 21:11 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Klimat jazdy w totalnym mroku jest nieziemski!
Tobek
| 20:14 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Po ciemku fajna jazda ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alasi