Nocna Masakra

Niedziela, 5 kwietnia 2009 | dodano: 05.04.2009

I to w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Po południowej wycieczce z Madzią porobiłem coś do maturki (no, powiedzmy :P ), aby po 21 pojechać pod halę MCKiS w centrum. Zahaczyłem jeszcze o Roberta, biedak złapał jakąś tropikalną chorobę i 3 tygodnie w domu siedzi. O 22 byłem po halą, gdzie zebrało się razem ze mną 8 osób. Robert, Nemo, Lama, Tomek, Foxiu i Kuba byli na fullach, tylko ja i Kamil mieliśmy harda... No ale ok, ruszamy. Celem było objechanie Sosiny. Przez pola na warpiu i dobrą wyjechaliśmy nad sośką, gdzie zaczęło się najlepsze ;D Milusie błotko spowodowało, że było powiedzmy.. śmiesznie :D Uwaleni totalnie, przy okazji co chwile rozjeżdżając po ciemku żaby, wyjechaliśmy z Sosiny, żeby przez kamieniołomy dojechać do Centrum. Banda 8 nienormalnych ludzi na rowerach, uwalonych totalnie, o 2 w nocy z czołówkami na czołach, spotkała się z ludźmi przeważnie wychodzącymi z barów. Nie obyło się bez komentarzy typu "oo, ufoo", albo tych bardziej pospolitych " O k...., ja pie..." Niektórzy też byli przerażeni, jak ta banda nagle wyjechała z ciemnej uliczki. No, fajna sprawa :]
Potem pojechaliśmy do całodobowego, gdzie zrobiliśmy zakupy ( też śmiesznie - kontrast między patrolem drogówki, a stojącej obok astry, w której dwóćh nawalonych synków grało techniawą, aż ziemia drżała :D Pan policjant kupił tylko colę i sobie odjechali :P )Po krótkim postoju pojechaliśmy na tor 4x4, gdzie po krótkiej posiadówie zjechaliśmy dosyć ostrym zjazdem w stronę centrum. Na tym zjeździe, o mało co nie wywalając się na kamieniu, przy dosyć dużej prędkości złapałem snejkusia.. Zeszło powietrze w sekundę, ale szybka łatka pozwoliła wrócić do domu ( czyli o 2:30 ) Ciekawe, czy jeszcze trzyma :P

Motyw przewodni wycieczki:
"W kupie siła, kupy nikt nie ruszy" :D

Zdjęcia:

Pozdro :)

stasimon
| 19:08 środa, 8 kwietnia 2009 | linkuj dołożył bym i swojego złoma :D
foxiu | 23:02 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj było ekstra, aż się zastanawiam nad zakupem mocniejszej lampy, by częściej sobie na takie coś pozwolić :)
Przy okazji zapraszam na relację z mojego punktu widzenia: http://foxiu.com/_nocne-manewry

pozdro!
| 20:06 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Robert - choćby jutro :D

Banasek - niestety księżyc. Nie da się go tak ładnie naświetlić, żeby też było widać wyraźnie miasto.
benasek
| 18:47 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Co do maturki to mysle, ze dobrze by sie stalo gdybys np. z jezyka ojczystego mial opisac jakas wycieczke rowerowa.
A na ostatniej fotce to Ksiezyc czy UFO?
Pozdro.
Robert_MTB | 18:11 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj kiedy powtórka z rozrywki ;>
kuba lolski | 15:02 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj hehe night riding bardzo fajna sprawa :D stare tereny całkiem w nowym widzeniu :D pozdro dla ekipy i namawiam do czegoś takiego klimat jest gwarantowany
Rafaello
| 09:38 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Osobiście Foxia nie znam.Raz napisałem do niego maila.Jego znam ze strony bikertrzebinia i Ciebie tam wypatrzyłem no i tak zaczęło się z bikestats.
pozdrawiam:)
robin | 20:36 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Musi być urozmaicenie mi nawet nie chce się wyciągać aparatu przy tych samych miejscach które już robiłem. Pozdrawiam
bananafrog
| 18:22 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj No to faktycznie masakra. Ja jednak wolę dzień i bez błota. Ale od czasu do czasu... Hmm...
shem
| 17:34 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Duże ekipa się zebrała i jak widzę było wesoło :-)
| 16:08 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Rafaello - to znasz foxia ?

Tobek - mówisz jak Ci pijani ludzie w centrum, którzy nie wiedzą co to rower :P
Tobek
| 15:46 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Pojebani ;)
Rafaello
| 15:03 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj O,super zabawa była widzę.No cóż jakoś trzeba urozmaicać to jeżdżenie na rowerze,wciąż to samo może zrobić się nudne czasami.O i nawet Foxiu był,no proszę.
Fajna zabawa.
pozdrawiam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uzoga