Z Madzią po Jaworznie

Sobota, 4 kwietnia 2009 | dodano: 04.04.2009

Na dziś, głównie w związku z przepiękną pogodą, zaplanowałem wycieczkę klasowo rowerową. Miało jechać 5 osób, ale z przyczyn praco-alkoholowokacowo-bólokręgusłopowych trzy osoby się wykruszyły i została tylko najodważniejsza osoba - czyli Madzia :D Plan był taki, żeby dojechać do Trzebini na Balaton, jednak ciepełko i fakt, że rano zmieniłem opony na terenowe, spowodowało, że pojeździliśmy po jaworznickich lasach. Przed 11 byłem u Magdy i po krótkich serwisie rowerka pojechaliśmy na Sosinę, skąd przez las na Ciężkowic nad Żabnik. Po drodze zahaczyliśmy jeszcze o stadninę koni. Jechało się bardzo przyjemnie, w lesie zaczyna już pachnieć drzewami, do tego przygrzewające słońce sprawiło, że można było się poczuć jak w wakacje :) Po odpoczynku nad Rezerwatem Żabnika i obserwowanie bezwstydnych żabo-ropuch pojechaliśmy na górę Wielkanoc, aby stamtąd zjechać z powrotem do Ciężkowic, gdzie już szosą odprowadziłem Madzię do domu.
Bardzo przyjemna, relaksująca jazda ;) Dzięki Madź ;P

Jednak to nie koniec rowerka na dziś, o 22 jestem umówiony na night ride pod Halą MCKiS. Przede mną jakieś 4 godziny jazdy w towarzystwie samych fullów w terenie z czołówką na czole :D Kto chce, to może wpadać, impreza otwarta :)

A teraz fotki z dziś:

Na sosinie dużo błotka:

Odpoczynek na stadninie ( widać wielką różnicę w ustawieniach polara :) )

Nad żabnikiem, jak sama nazwa wskazuje...:

Apokalipsa !:

Maadzia:

Góra Wielkanoc:

Bikerka :D :

Jadziemy:

Pozdro :)

conrad
| 21:02 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj gratuluje wyjazdu i pięknej towarzyszki drogi:D
| 23:48 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj No to się cieszę ;)
agata
| 23:35 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Galenowi w domu tak smiga, ze nawet nie wiadomo kiedy sie zdjecia wladowaly. Chyba ze bikestats jest w tym momencie oblezony (np. sobotni wieczor)
Matek
| 15:28 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Z taką koleżanką to można jechać wszędzie :)
Kurde jak zwykle masz super fotki :D

| 14:02 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Galen - rozumiem Cię doskonale, ale ja strasznie nie lubię miniatur. Bo jeżeli ktoś chce zobaczyć większe zdjęcie to i tak musi go powiększyć. W tym wypadku po prostu nie daję możlwiości wyboru :P Ale w domu mam nadzieję, że Ci już śmiga dobrze ;)
Galen
| 10:42 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj vanhelsing jak zwykle foty na poziomie :] Szkoda tylko, że nie wrzucasz miniatur. Jak jestem w pracy (a mam tam slaby net - iplus), to nie ma opcji żeby wchodzić do Ciebie na bloga. Nie dość, że fotki ładują się godzinę, to jeszcze kilka wejść i limit transferu zaczyna doskwierać, a wtedy to już kaszana na maxa :] Dobra koniec marudzenia... Super fotki! Napisz później jak było na nocnym rowerowaniu. Z doświadczenia wiem, że to totalny czad! :]
Pozdrówka!
blackmagic | 10:15 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj Takich zdjęć powinno być znacznie więcej w naszym serwisie ;D
sebekfireman
| 23:09 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Twoje foty zawsze przyjemnie się ogląda, a jak pojawiła się jakaś bikerka to już w ogóle ;)
Widzę że u Ciebie żaby to chociaż wystawiają głowę z wody - ja wczoraj kilkadziesiąt minut polowałem z aparatem na żaby, ale wszystkie wolały siedzieć pod wodą :/
| 22:13 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Często zaglądam na Twój blog ze względu na rewelacyjne zdjęcia :-)
Serdecznie pozdrawiam :-)
agata
| 22:01 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Ropuchy swietnie wyszly.. choc nie tylko ropuchy;-). Gratulacje dla Najdzielniejszej!
Pozdrawiam!
Tobek
| 19:50 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Miła wycieczka ;)
No i ładna pani ;]
shem
| 18:22 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Super foty z wycieczki.
Świetnie że namawiasz ludzi do jeżdżenia na rowerze. Pozdro
Rafaello
| 17:56 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Myślę że Madzia powinna na BS dołączyć-pozdrowienia dla Madzi :)
gdybyście jechali nad Sosinę szosą to być może byśmy się spotkali.
Fajna pogoda super wycieczka.
pozdrawiam :)
JPbike
| 17:56 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Wręcz fantastyczne fotki :) Super, że wyciągnąłeś bikerkę :)
Od razu zauważyłem różnicę polarową :)
Pozdrówka :)
granicho-bez-4
| 16:42 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Świetne pomysły jeśli chodzi o fotki. Ropuchy extra, ja też jedną spotkałem:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ceobi