Do szkoły z Beti

Wtorek, 21 kwietnia 2009 | dodano: 21.04.2009

Ludzie, co to się stało, pojechałem normalnie do szkoły ( to już coś :P ) rowerem, ale nie sam. Beti do mnie esa pisze, czy jadę rowerasem, bo jej też się chce :D No to jazda. Spokojnie, przez park na OST. Następnie podjeżdżamy pod szkołę, a Beata chce sobie na krawężnik wjechać... No to hop, wskoczyła przednim kołem, ale chciała zwolnić, tylko że jej się hamulce pomyliły < beka > i zamiast tylniego nacisnęła przedni :D Ahahahahaha, miałem powtórkę z soboty, znowu mnie brzuch rozbolał :D Nie powiem co było dalej ;D
A potem na Dąbrowę do księdza obgadać sprawę czerwcowej wyprawy, następnie do babci na pizze :)

Dziś na geografi robiliśmy matury z ubiegłorocznej rezerwy... Tyle z tego wyszło..:

Pozdro :P

| 20:40 środa, 22 kwietnia 2009 | linkuj Moim zdaniem słynna z reformatorskich zapędów pani minister edukacji powinna wydać rozporządzenie, iż każdy maturzysta, który w bieżącym roku szkolnym prowadził na bikestats blog ze zdjęciami i opisem tras ma zaliczoną maturę z geografii, plastyki i wychowania fizycznego na maksymalną ilość punktów :-)
marysia
| 23:58 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj miałam wejść i napisać coś w rodzaju "do nauki" (zgodnie z życzeniem :)), ale widzę, że na geografii nauka wre, więc mogę tylko pochwalić :)
Marthin
| 22:48 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj popytaj znajomych. może ma ktoś w szafie starego Zenita i się kurzy. Obiektyw od takiego można wykorzystać poprzez przykręcenie odwrotną stroną do tulejki w Canonie. Może być to ewentualnie jakaś lupa lub szkła/soczewki z lornetki
| 22:44 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Na razie nie, myślę po prostu o jakimś szkiełku powiększającym na tulejkę... Ale to i tak potem, bo teraz inne wydatki
Marthin
| 22:38 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Planujesz zakupić jakiś makrokonwerter? Poleciłbym Raynox'a DCR-250. Obecnie męcze się ze starym radziecki obiektywem Helios. Mimo, że mało wygodne to ma jakość.
| 22:31 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Zobaczymy jak wyjdą takie zdjęcia z mojego A710... A co do odchylanych lcd to masz rację, to mega pomaga w robieniu zdjęć ...
Marthin
| 22:19 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Akurat Canony z serii A6xx mają sporą przewagę. Odchylany LCD, to mega zajebiście ułatwia życie, szczególnie przy makrofotografii. Po za tym mają fizycznie większą matrycę 1/1,8 cala
robin | 21:23 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Zachęciłeś wszystkich do jazdy rowerem, za nie długo parkingu samochodowego pod szkołą braknie i tam będą stały rowery. Zrobią monitoring i powstanie tam myjnia rowerowa i Mcbike :) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow