Polsko-słowacka setka

Wtorek, 28 lipca 2009 | dodano: 29.07.2009

Miałem zamiar jechać w teren, ale rano się okazało, że obręcz jakimś cudem rozcięła mi dętkę, dlatego zmieniłem opony na slicki. A jak slick to gdzieś dalej ;) Postanowiłem zrobić pętelkę polsko-słowacką do Starej Lubovni i Piwnicznej Zdrój. Jechało się dobrze, jednak zaraz za Czerwonym Klasztorem zaczął się mało stromy, ale za to długi podjazd. Trwał przez jakieś 10 km. Potem był upragniony zjazd do Lubovni, lecz nie ma tak dobrze, zaraz za nią zaczął się następny podjazd, tym razem bardziej stromy, długi na jakieś 5 km. Męczyłem go z prędkością 14 km/h. Gdy w końcu przyszła kolej na zjazd, postanowiłem zaszaleć i pokręcić trochę mocniej, w wyniku czego brakło tylko 1,6 km do rekordu - wykręciłem 75 km/h. Zjazd ciągnął się jeszcze dłużej, bo miał około 9 km. Dobra jakoś asfaltu dodatkowo cieszyła. Zadowolony zjechałem do Piwnicznej, skąd wzdłuż Popradu pomknąłem już szybciej w miarę prostą drogą do Starego Sącza, gdzie na chwilę stanąłem, aby coś przekąsić. Potem już tylko 30 km szybkiej trasy do Krościenka, którą pokonałem w godzinę i pierwsza setka zrobiona :)

Zdjęcia:

Ścieżka wzdłuż Dunajca do Czerwonego Klasztoru:

Trzy Korony:

Droga do Starej Lubovni:

Pozdrawiam.

Kategoria 100-200 km, Góry 2009

| 20:58 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Niestety na samym zamku nie byłe, nie wiedziałem gdzie rower mam zostawić, także pojechałem dalej :)
Gordon
| 23:07 poniedziałek, 17 sierpnia 2009 | linkuj Super widoki,a v-max dla mnie póki co kosmiczna :D Ale takie prędkości to chyba tylko w górach,także może za rok...^^
| 20:53 poniedziałek, 17 sierpnia 2009 | linkuj Jechaliśmy w sobotę przez Jaworzno i rozumiem jak pod tą górę wyciągnąłeś 14 km/godz.
| 20:10 poniedziałek, 17 sierpnia 2009 | linkuj W Starej Lubovni przebywał w czasie szwedzkiego potopu król Jan Kazimierz. Zamek jest bardzo ciekawy i można go zwiedzać z opisem w języku polskim. W czasie wakacji odbywają się tam często pokazy walk rycerskich. Naprawdę ciekawe miejsce do zwiedzania.
foxiu | 15:50 poniedziałek, 17 sierpnia 2009 | linkuj niezłe fotki :)
| 07:17 czwartek, 30 lipca 2009 | linkuj Jechałem dokładnie tamtędy z Jackiem [b]JPbike{/b] - ciekawa trasa, podjazd ładny ale tak szybko nie zjeżdżaliśmy :) Pozdrawiam
mogilniak
| 19:15 środa, 29 lipca 2009 | linkuj Eeeeehhhh jaki to jest ból nie miec czasu na równie ciekawe wyprawy :(( Chyba rzuce pracę i pójdę na jakieś studia ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enspo