Gubałówka i najwyższa wieś w Polsce

Piątek, 31 lipca 2009 | dodano: 31.07.2009

I znowu góry. Tym razem wybór padł na najwyżej położoną wieś w Polsce, czyli Ząb. Jechałem spokojną trasą przez lokalne wsie. Najpierw na podjazd pod Krośnicę, potem cały czas lekko do góry przez Łapsze Niżne i Wyżne, skąd przez cały ogrom miejscowości zajechałem do Zębu, pod który prowadził bardzo długi i męczący podjazd, bo to w końcu 1013 m n.p.m.
Pojechałem jednak trochę dalej, ponieważ wjechałem na Gubałówkę ( 1126 m n.p.m. ). Tam tłumy ludzi gorzej niż na Krupówkach, dlatego nie podobało mi się za bardzo. Tyle, że widoczek ładny. Uciekłem jednak stamtąd szybko tą samą drogą, którą jechałem. Tym razem czekał mnie baaardzo długi zjazd, nie za brakło emocji na wąskich uliczkach mijanych wsi, gdy przy prędkości 50 km/h na ulicę wyszło stado krów albo wyjechał z naprzeciwka samochód.
Jakoś jednak szczęśliwie zajechałem do domu, tym razem w o wiele szybszym tempie.

Rzeka Białka:

Przeprawa przez mały mostek ( obok był duży, jednak zmyty przez rzekę )

Czasami było ostro :) :

Widok na Beskidy i Babią Górę:

Widok z Gubałówki:

Powrót:

Pozrawiam :)

Kategoria 100-200 km, Góry 2009

Kamil | 18:14 poniedziałek, 4 listopada 2013 | linkuj ząb sięga do wysokości 1100 m n.p.m
| 19:12 piątek, 7 sierpnia 2009 | linkuj Z opisu Twojej wyprawy do Grecji wywnioskowałam, że nie przerażają Cię spartańskie warunki. Możesz sobie postawić namiot w moim ogrodzie i stąd robić wypady w Beskidy - podjazdów tu nie brak. Pozdrawiam :)
stasimon
| 19:41 niedziela, 2 sierpnia 2009 | linkuj Ząb się ciągnie do wysokości chyba 1050mnpm. Bardzo fajne zjazdy z Gubałówki są jak się jedzie na Czerwienne. Tam mam swój rekord prędkości:D

Matek
| 20:33 piątek, 31 lipca 2009 | linkuj Byłem tam ostatnio, ale wieś jak wieś, tylko podjazd pod nią cholernie długi. Ja wybrałem zjazd terenem z Gubałówki, chociaż powrotny zjazd zapewne byłby długim odpoczynkiem i warty podjechania :)

Pozdrawiam, Matek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd