Zalane

Niedziela, 6 września 2009 | dodano: 06.09.2009

Na polu ponuro, ale jeszcze bardzie ponuro w domu siedzieć, dlatego po obiedze wyjechałem na krótką przejażdżkę po Jaworznie. W planach miałem okrążenie całego miasta, ale niestety pojawiły się chmury, z których zaczęło lać, dlatego zwątpiłem w powodzenie mojego zamierzenia. Udało się dotrzeć tylko nad Zalane i Elektrownię. Na ścieżce nad staw wbił mi się ostry kamień do opony, rozciął ją na długość paznokcia, nie wiem jakim cudem nie przebił dętki, ale rysa wygląda beznadziejnie.
W trakcie powrotu do domu wyprzedził mnie gościu na szosie w barwach GT. Oczywiście musiałem się pod niego podpiąć, sypał mocno, cały czas ponad 40 km/h. Pociągłem za nim prawie pod dom.
Poza tym nudy, 17 C na polu a mi zimno jakby było -10. Już zaczynam tęsknić za temperaturami powyżej 30 C, o Grecji już nie mówiąć..

Wytwórca chmur:

foxiu | 20:16 niedziela, 6 września 2009 | linkuj "Już zaczynam tęsknić za temperaturami powyżej 30 C, o Grecji już nie mówiąć..." - no on jest chory :P Wreszcie można pojeździć bez wylewania z siebie hektolitrów wody :D
Agusia | 17:48 niedziela, 6 września 2009 | linkuj Super pomysł na zdjęcie z "wytwórcą chmur" - rewelacja. A co do pogody to mam tak samo - wolę lato i słońce czyli jednym słowem gdy na dworze upał:)) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciao